تاریخ انتشار۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 249137
اتحادیه عرب:

مسأله فلسطین مصداق بارز ناتوانی جامعه بین المللی است

دبیر کل اتحادیه عرب تأکید کرد که مساله فلسطین مصداق بارز عجز و ناتوانی جامعه بین المللی در عمل به تعهدات خود و اجرایی کردن قطعنامه های سازمان ملل و رعایت منشورهای این سازمان است.
مسأله فلسطین مصداق بارز ناتوانی جامعه بین المللی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "احمد ابو الغیط" در آیین گشایش همایش اتحادیه آفریقا در شهر شرم الشیخ مصر به منظور بررسی اقدامات میانجیگرانه و جنگ های دوران معاصر اعلام کرد که مسأله فلسطین مصداق بارز ناتوانی جامعه بین المللی در عمل به تعهدات خود است.

وی خواستار حمایت از ملت فلسطین در برابر اقدامات جنایتکاران رژیم صهیونیستی و حملات شهرک نشینان صهیونیست شد و بر ضرورت پایان دادن به عمر آخرین مصداق استعمار و رژیم شهرک سازی اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین و دیگر اراضی اشغالی سال 1967 جهان عرب تأکید کرد.

ابو الغیظ خواستار اجرای مجموعه از اصلاحات در سازمان ملل متحد و هدفمندسازی استفاده از حق وتو در شورای امنیت شد تا به شیوه های نرم تری برای عمل به مسئولیت های ویژه در زمینه مسائل انسانی و حمایت از شهروندان در جریان درگیری ها و جنگ ها دست یافته شود و به سیاست یک بام و دو هوا در تعامل با مسائل مرتبط با صلح و امنیت پایان داده شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdsn0x5yt0of6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی