تاریخ انتشار۲۲ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱:۴۴
کد مطلب : 33792
حجت الاسلام و المسلیمن اعرافی:

دوره حاکمیت رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی، یکشنبه، در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی ضمن عرض خیر مقدم به کاروان آزادی در شهر مقدس قم اظهار داشت: قم پایگاه علم و مبارزه با ظلم و ستم است و از 50 سال قبل امام خمینی (ره) از این شهر فریاد مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را سر دادند.
دوره حاکمیت رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است
خبرگزاری تقریب (تنا):

 رئیس جامعة المصطفی یادآور شد: امام (ره)در مدرسه فیضیه تاکید کردند که رژیم اشغالگر قدس غده سرطانی است و همه مسلمین و آزادی خواهان جامعه بشری باید به مقابله با آن بپردازند. 

اعرافی خاطرنشان کرد: امروز هم قم با همه دانشمندان و علمایی که دارد در همان مسیر مبارزه با ستم قرار دارد و دل همه مردم این شهر مقدس و علمای آن با این کاروان نور و هدایت است و با شما در این راه مقدس اعلام همبستگی می کند. 

وی افزود: قم پایگاه حوزه، انقلاب و نظام اسلامی است و نظام اسلامی همواره خود را در کنار هم مستضعفان و مظلومان عالم می داند. 

رییس جامعه المصطفی العالمیه همچنین با اشاره به همزمانی ورود کاروان آسیایی آزادی غزه با ایام عزادای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، ابراز داشت: عاشورای حسینی مکتب مبارزه با ظلم و ستم و الهام بخش برای همه انسان های آزادی خواه از هر مکتب و آیینی است. 

وی ادامه داد: یکی از زیبایی های این کاروان این است که افرادی از ملیت های و ادیان و فرهنگ های مختلف در آن حضور دارند. 

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی گفت: باید توجه داشت که مساله رژیم صهیونیستی و فلسطین اگر چه دارای ابعاد عربی ، اسلامی و منطقه ای است، اما دارای یک بعد مهم انسانی و بشری هم می باشد. 

وی افزود: فلسطین و غزه نماد مظلومیت همه مظلومان عالم است. در مساله فلسطین ، علاوه بر ظلم و ستم های بی شمار صهیونیست ها، آن چه غصه دارتر است این است که آمریکا و کشورهای غربی مدعی حقوق بشر از این رژیم ظالم و نژاد پرست به شدت حمایت می کنند. 

اعرافی با اشاره به گوشه ای از جنایات صهیونیست ها در فلسطین اظهار داشت: غصب و اشغال سرزمین فلسطین ، حمله به کشورهای مجاور فلسطین و اشغال بخشی از آن، قتل عام افراد بی گناه ، ترور رهبران و مردم عادی فلسطینی، تضییع حقوق شهروندی ، نقض مقررات جامعه جهانی ، بکارگیری سلاح های مرگبار ، ایجاد زراد خانه های عظیم تسلیحاتی ، انباشتن سلاح های اتمی و شیمیایی، محاصره غزه مظلوم و ... گوشه هایی از جنایت های ۶۰ ساله رژیم غاصب صهیونیستی می باشد. 

وی در ادامه از حمایت های همه جانبه سیاسی، تبلیغاتی، اقتصادی، نظامی و ... آمریکا و کشورهای غربی از رژیم اشغالگر قدس یاد کرده و تصریح کرد: در شرایط کنونی همه نوع تسلیحات مدرن و مجهز در اختیار این رژیم قرار می گیرد و در قلب خاورمیانه یک مسابقه تسلیحاتی هسته ای با حمایت آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی به راه افتاده است، ضمن آن که سالانه میلیاردها دلار هم کمک مالی به آن می شود. 

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد که دوره حاکمیت مطلق رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است. وی همچنین افزود: نباید شک کرد که مسیر ظلم و ستمی که پایه های آن در کاخ سفید و غرب قرار دارد، امکان تداوم نخواهد داشت. 

حجت الاسلام و المسلمین اعرافی در فراز دیگری از سخنان خود به طرح دیدگاه های جمهوری اسلامی در باب مساله فلسطین پرداخته و گفت: برگزاری رفراندوم عمومی در بین مردم فلسطین و رفع اشغال از همه قسمت های این سرزمین، یکی از نکات مهمی است که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
وی با اشاره به این که ما و همه ملت های مستقل دنیا به نتیجه رفراندوم فلسطینی ها احترام قائل خواهیم بود، 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که  این سفر موجب بیداری همه ملت ها و دولت های اسلامی گردد.
https://taghribnews.com/vdcdx50s.yt0sn6a22y.html
مرجع : خبرگزاری ها
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی