تاریخ انتشار۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 204325

کمپین حمایت از مقاومت مردمی فلسطین/ بازداشت 11 فلسطینی در کرانه باختری

حامیان مقاومت مردمی در کرانه باختری، کمپینی برای حمایت از مقاومت در این سرزمین به راه انداخته اند و همه رسانه ها و فعالان فلسطینی را به حمایت از این کمپین دعوت کرده اند.
کمپین حمایت از مقاومت مردمی فلسطین/ بازداشت 11 فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جمعی از فعالان فلسطینی حامی مقاومت مردمی در کرانه باختری، کمپینی به منظور حمایت از پایداری مردم این منطقه تشکیل دادند.
 
 
فعالان و حامیان مقاومت فلسطین درکرانه باختری، از امروز فعالیتهای رسانه ای خود را تحت عنوان"مقاوم هستیم و مقاوم می مانیم"، آغاز می کنند.

 فعالان فلسطینی عضو این کمپین در بیانیه ای با اشاره به اینکه این فعالیت ها تا جمعه ادامه دارد، اعلام کردند: تاکید بر مقاومت مردمی در کرانه باختری، مخالفت با هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی و نتایج منفی این هماهنگی بر مساله فلسطین، ازجمله اهداف تشکیل این کمپین است.

انتشار جزئیات عملیات مقاومت درکرانه باختری، ارائه گزارش از سرنوشت شهدا و اسرا و نگرانی رژیم صهیونیستی از افزایش مقاومت درکرانه باختری و انتشار تصاویر و نصب پلاکارد از دیگر فعالیتهای این کمپین است.

فعالان و برگزار کنندگان این کمپین، تمام رسانه ها و همچنین تمام فعالان فلسطینی و عرب را به حمایت از خود دعوت کردند.

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی، شب گذشته گذشته 11 فلسطینی را در شهرهای مختلف کرانه باختری، به بهانه دست داشتن در عملیات های مقاومتی علیه رژیم صهیونیستی بازداشت کردند.

نظامیان ارتش صهیونیستی امروز نیز 5 نفر از شهروندان فلسطینی را برای بازجویی به مقرهای سازمان اطلاعات این رژیم احضار کردند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdxo0xkyt0zs6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی