تاریخ انتشار۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 262727
عضو شورای مرکزی حزب الله:

حضور حزب الله در سوریه ضمانتی برای عدم انتقال داعش به لبنان است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، حضور حزب الله در سوریه را ضمانتی برای عدم انتقال داعش به لبنان عنوان کرد.
حضور حزب الله در سوریه ضمانتی برای عدم انتقال داعش به لبنان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی که در منطقه اللویزه برگزار شد، دخالت این حزب در سوریه را عامل عدم نفوذ داعش به لبنان توصیف کرد و گفت: گرچه این نبرد همچنان ادامه دارد اما توانستیم گام بزرگی برداشته و داعش و پروژه تکفیری را به سوی شکست سوق دهیم. بازماندگان داعش در حال برنامه ریزی برای انجام عملیات تروریستی در لبنان هستند.
 
وی افزود: ارتش سوریه و همپیمانان آن، ارتش عراق و بسیج مردمی و همچنین ارتش و مقاوت اسلامی لبنان، منطقه را از گسترش تکفیری ها به ویژه داعش دور نگهداشت. این دستاوردها سبب تحکیم معادله بر اساس مصالح پروژه مقاومت و ناکامی پروژه های آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.
 
این روحانی لبنان تأکید کرد: سوالی که هم اکنون مطرح می شود این است که آینده منطقه پس از شکست داعش در حلب و تدمر و موصل به کجا می رسد و این گروه  تروریستی به کدام کشور منطقه نقل مکان خواهد کرد؟
 
وی ادامه داد: حضور حزب الله در سوریه ضمانتی برای عدم انتقال داعش به لبنان است و ما با همکاری ارتش اجازه نخواهیم داد جرود عرسال و راس بعلبک به پایگاه داعش به جای موصل و رقه مبدل شود.
 
حجت الاسلام قاووق درباره مذاکرات پیرامون قانون انتخابات گفت: در صورتی که گروه های سیاسی درباره این قانون به توافق نرسند به بحران سیاسی خواهیم رسید که آینده کشور را در معرض خطر قرار می دهد. لبنانی ها چاره ای جز تصویب قانون جدید انتخابات ندارند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdxx0x5yt0956.2a2y.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی