تاریخ انتشار۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۴
کد مطلب : 268704
رییس شورای اجرایی حزب الله:

جبهه بندی آمریکایی و عربی و اسلامی در عربستان بر ضعف آنها تأکید دارد نه قدرت/ سرنوشت منطقه با سلاح و بازوان مقاومت و خون مجاهدان ترسیم می شود

رییس جمهور دیوانه آمریکا می خواهد عیب های کشور را سرپوش گذاشته تا به میلیاردها دلار از عربستان دست یابد.
جبهه بندی آمریکایی و عربی و اسلامی در عربستان بر ضعف آنها تأکید دارد نه قدرت/ سرنوشت منطقه با سلاح و بازوان مقاومت و خون مجاهدان ترسیم می شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان این مطلب، تاکید کرد: این مساله نیز ضعف آمریکا را نشان می دهد چرا که نتوانسته به اهداف خود در عراق و سوریه و فلسطین و منطقه برسد و توانایی ایستادگی در برابر جمهوری اسلامی ایران و نابودی حزب الله و مقاومت اسلامی و همچنین پایان بحران سوریه به سود خود را ندارد.
 
وی افزود: جبهه بندی آمریکایی و عربی و اسلامی در عربستان بر ضعف آنها تأکید دارد نه قدرت.
 
این روحانی لبنانی تصریح کرد: اگر هدف نشست های آمریکایی ـ عربی در عربستان ارسال پیام تهدید و ایجاد هراس نزد ما است، ما هیچ هراسی نداریم بلکه به ضعف آنان می خندیم. ما به آنان به چشم ضعیفانی می نگریم که توانایی انجام هیچ مساله ای را در منطقه ندارند.
 
حجت الاسلام صفی الدین اظهار داشت که سرنوشت منطقه با سلاح و بازوان مقاومت و خون مجاهدان ترسیم می شود نه بر اساس این تعفن و سرسپردگی عربی به آمریکا. این نشست برگزار می شود و به پایان می رسد اما اضاع برای آمریکا و همپیمانان آن در منطقه به مراتب بدتر خواهد شد.
 
 
https://taghribnews.com/vdce7v8wejh8pfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی