تاریخ انتشار۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۰۰
کد مطلب : 174942

هر فلسطینی در مقابل رژیم صهیونیستی یک بمب قابل انفجار است

رژیم صهیونیستی با وجود همه تلاشهای صورت گرفته نمی تواند به اهداف خود در تضعیف مقاومت دست پیدا کند.
هر فلسطینی در مقابل رژیم صهیونیستی یک بمب قابل انفجار است
"مرتضي نعمت زاده" کارشناس مسائل خاورميانه در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) در خصوص احتمال وقوع انتفاضه سوم در فلسطین و عملیاتهای شهادت طلبانه گفت: غزه، کرانه باختری و دیگر بخشهای فلسطین اشغالی با توجه به سیاستهایی رژیم صهیونیستی یک منطقه با قابلیت انفجار بالاست و مردم آمادگی دارند که به سرعت در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و به نوعی رأی و نظر خود را که رژیم صهیونیستی اجازه نمی دهد در یک فضای دموکراتیک و آزاد ابراز شود، ناگزیر با واکنشهای جهادگرانه ابراز کنند.

وی تأکید کرد: تلاشهایی که رژیم صهیونیستی می کند تا بتواند به نحوی بر اوضاع تسلط پیدا کند و این پتانسیل در حال انفجار را مهار کند، عملا به نتیجه مطلوبی نخواهد رسید.

نعمت زاده افزود: رفتار رژیم صهیونیستی به نحوی است که هر فلسطینی مانند یک بمب قابل انفجار است و احساس می کند در مقابل رژیمی که به زور سرزمینش را اشغال کرده است و تلاش می کند که هویت این سرزمین و مردم و تاریخ  آن را تغییر دهد، باید واکنش نشان دهد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد: فلسطینی ها خودشان را آماده کرده اند که در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند، لذا می توانیم بگوییم که اقدامات شهادت طلبانه از قبل قابل پیش بینی بود و الان نیز قابل پیش بینی است و ممکن است در هر نقطه ای از این سرزمین در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی   با واکنشهای شهادت طلبانه ای مواجه باشیم.

نعمت زاده خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تلاشش این است که از هر فرصتی استفاده و مقاومت اسلامی را تضعیف کند و جمع بندیش اینگونه بود که مقاومت در این شرایطی که در جهان اسلام به دلیل اختلاف
نظرهایی که حاکم است و در گرفتاریهایی که در مصر، سوریه، لبنان، یمن، بحرین، و دیگر مناطق وجود دارد، نمی تواند در مقابل حملات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد و مردم فلسطین احساس می کنند که بدون پشتیبان هستند، لذا سعی می کند از این فرصت برای تضعیف مقاومت فلسطین استفاده کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با وجود همه تلاشهای صورت گرفته نتوانست به نتیجه ای که به دنبال آن بود دست پیدا کند، چرا که مردم فلسطین تصمیم گرفتند همچنان در مقابل این رژیم مقاومت کنند و اجازه ندهند که رژیم صهیونیستی بتواند از این فرصتها استفاده کند و به اهدافش در تضعیف مقاومت مظلوم فلسطین دست یابد.

نعمت زاده در پایان و با نتیجه گیری از صحبتهای خود گفت: بازنده این جنگها رژیم صهیونیستی است که هم متحمل هزینه های مادی و معنوی شده و هم در اثبات کار آمدی و تحقق اهداف خود با شکست و ناکامی مواجه می شود.
https://taghribnews.com/vdceee8zwjh8foi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی