تاریخ انتشار۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 275346

موضع‌گیری وزیر خارجه بحرین علیه عملیات استشهادی در قدس

در حالیکه اقدام صهیونیست‌ها در بستن مسجدالاقصی به روی نمازگزاران فلسطینی با محکومیت اغلب کشورهای اسلامی و سازمان‌های اسلامی مواجه شده، وزیر خارجه بحرین به انتقاد از عملیات استشهادی فلسطینیان پرداخت.
موضع‌گیری وزیر خارجه بحرین علیه عملیات استشهادی در قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، «خالد بن أحمد» وزیر خارجه بحرین از عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینیان در مسجدالاقصی انتقاد کرد و همین امر باعث ایجاد جنجال و انتقادات از مواضع وی و دولت بحرین شده است.
 
طبق گزارش وبگاه فلسطینی «سما»، وزیر خارجه بحرین در صفحه تویتر خود نوشت :«اقامه نماز در مسجدالاقصی حق مسلمانان است و هیچ کس نمی‌تواند مانع آن شود اما درباره مسئله قتل پلیس رژیم اشغالگر بایستی بر اساس معاهدات به خصوص توافقنامه چهارم ژنو درباره آن قضاوت شود».
 
به محض انتشار این مطلب در توییتر، کاربران به شدت از وزیر خارجه بحرین انتقاد کرده و او را به جانبداری از رژیم صهیونیستی و توجیه جنایت‌های این رژیم متهم کردند.
 
برخی از کاربران نیز خطاب به وزیر بحرین نوشتند که مسجدالاقصی بر اساس قانون بین‌المللی یک منطقه اشغالی است و این عملیات نیز نظامیان اشغالگر را هدف قرار داده است.
 
پیش از این نیز وزیر خارجه بحرین از عملیات استشهادی فلسطینیان در یک معبد یهودی انتقاد کرده و گفته بود که ملت فلسطین بهای آن را خواهد پرداخت.

 
https://taghribnews.com/vdceen8wpjh8fxi.b9bj.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی