تاریخ انتشار۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 270756
امام جمعه بوکان:

​تروریست ها مزدور هستند

امام جمعه بوکان با محکوم کردن اقدام تروریستی مزدوران استکبار در تهران، گفت: تروریست ها مزدور نظام استکباری هستند.
​تروریست ها مزدور هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: تروریست های تکفیری با حمایت مستقیم استکبار جهانی و برخی کشورهای به ظاهر اسلامی قصد دارند تا با اقدامات تروریستی امنیت کشورهای اسلامی از جمله ایران را خدشه دار کنند.

وی افزود: اقدامات تروریستی و به شهادت رساندن نیروهای نظامی و مردم بیگناه از نظر همه ادیان الهی حرام است و افرادی که دست به چنین جنایاتی می زنند نه تنها مسلمان نیستند بلکه بویی از انسانیت نیز نبرده اند.

امام جمعه بوکان با تاکید به اینکه امروز دسته ای به نام مسلمان اما اشخاصی فریب خورده و اجیر شده بیگانگان و از اسلام خارج شده، برادران دینی خود را می کشند، اضافه کرد: داعش و سایر گروه های تکفیری از اختلافات سلیقه ای و جزیی مسلمانان سوءاستفاده می کنند.

خلیفه زاده با بیان اینکه ما باید هوشیار باشیم تا از خط و خطوط انقلاب و راه شهدا منحرف نشویم، ادامه داد: نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام در برابر قدرت های جهان ایستاده و مقاومت کردند و این قدرت را نیز دارند که آمریکا و کشورهای تحت حمایت این کشور را به زانو در بیاورند ولی با این همه باید مراقب بود و اجازه تعرض به دشمنان را نداد.

امام جمعه اهل سنت بوکان با تاکید بر حفظ اتحاد بین مسلمانان، گفت: مسلمانان لازم است امروز جزئیات را کنار بگذارند و در برابر بیگانگان و دشمنان اسلام و مسلمین متحد شوند.

خلیفه زاده خاطرنشان کرد: این گروه ها نه مسلمان هستند و نه مومن، این ها دارای صفات اسلامی و مومن نیستند لازم است امروز مسلمانان در برابر این گروهک ها اتحاد بیشتری داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت بوکان یادآور شد: ایستادگی در برابر گروه های تکفیری و یاری رساندن کشورهای مسلمانان در این برهه زمانی امری ضروری است.

وی اظهار داشت: حفظ وحدت و ایستادگی در برابر این توطئه ها امری ضروری است، باید هوشیار بود و با رصد جریان های افراطی و تکفیری، آگاهانه در برابر آنان ایستاد.
https://taghribnews.com/vdcen78wpjh8ffi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی