تاریخ انتشار۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۱
کد مطلب : 265455

تظاهرات ضد ترامپ در آمریکا به خشونت کشیده شد

تظاهرات روز شنبه مخالفان «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در مناطق مختلف و از جمله شهر برکلی ایالت کالیفرنیا به خشونت کشیده شد.
تظاهرات ضد ترامپ در آمریکا به خشونت کشیده شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سی.ان.ان گزارش کرد درگیری حامیان ترامپ با جمعی از مخالفان وی که روز شنبه با هدف افزایش فشارها به او برای انتشار اظهارنامه مالیاتی اش در خیابان های برکلی دست به تظاهرات زده بودند، به مجروح شدن چند نفر و بازداشت 14 نفر منجر شد.
 
هزاران نفر از مردم آمریکا در شهرها و ایالتهای مختلف این کشور به خیابانها ریخته و خواستار انتشار اظهارنامه مالیاتی دونالد ترامپ شدند.
 
تمامی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در چهار دهه گذشته، به استثنای ترامپ، اظهارنامه مالیاتی خود را حتی پیش از انتخابات منتشر کرده اند.
 
مخالفان ترامپ وی را به استفاده از گریزگاه های قانونی و فرار مالیاتی متهم می کنند.
 
در همین راستا بسیاری از شهرهای آمریکا روز شنبه شاهد تظاهرات گسترده افرادی بود که خواستار انتشار اسناد مالیاتی رئیس جمهوری این کشور بودند.
 
در ساعات گذشته دهها هزار نفر در اغلب ایالت های آمریکا به همین بهانه دست به تظاهرات زدند. نیویورک، شیکاگو و فیلادلفیا کانون برخی از این تظاهرات ها بود.
 
تظاهرات در برکلی و کالیفرنیا به خشونت کشیده شد و درگیریهایی میان حامیان و مخالفان دونالد ترامپ رخ داده است.
 
ترامپ گرچه زمانی گفته بود که هیچ کسی در آمریکا به اسناد مالیاتی وی اهمیتی نمی دهد، نظرسنجی ها حاکی است که 74 درصد آمریکایی ها خواستار انتشار اظهارنامه مالیاتی وی هستند.
https://taghribnews.com/vdcenn8wnjh8pei.b9bj.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی