>> شیوخ عرب آبروی نداشته شان را در حمایت از جبهه ظلم و ستم بر باد داده اند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : 164169
عطاءالله سلطانی صبور :

شیوخ عرب آبروی نداشته شان را در حمایت از جبهه ظلم و ستم بر باد داده اند

تنا- اختصاصی
نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) گفت: ما دو اسلام داریم، اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی. اسلام آمریکایی، اسلام استکبار، اسلام جهانخواران و اسلام مرفهین بی درد است و اسلام ناب، اسلام پابرهنگان، اسلام حقیقت، اسلام مجاهدین و اسلام مبارزان عارف است.
شیوخ عرب آبروی نداشته شان را در حمایت از جبهه ظلم و ستم بر باد داده اند
عطاءالله سلطانی صبور در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا) گفت: مردم ایران از مردم فلسطین به حکم شرع و دین حمایت می کنند؛ علاوه بر این هرجای عالم مظلومی هست، چه مسلمان و چه غیرمسلمان، ما در غم او شریک هستیم. این نیز حکم قرآن است آنجا که می فرماید: برشما چه شده است که در راه خدا و مستضعفین جنگ نمی کنید؟

وی در ادامه افزود: مردم فلسطین علاوه بر اینکه مسلمان هستند، مظلوم و محروم هم هستند و ما به حکم اسلام و انسانیت از آنها حمایت می کنیم. عزت ما در حمایت از آنهاست و ذلت آمریکا و استکبار جهانی و شیوخ عرب، هم در این است که آبروی نداشته شان را در حمایت از جبهه ظلم و ستم بر باد داده اند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرجای عالم که انسان آزاده ای هست، بنابر حکم انسانیت خود را موظف می داندکه از مظلومین دفاع کند.

وی تاکید کرد: کل جهان اسلام را فتنه تکفیری ها که ساخته دست انگلیس هستند، فراگرفته است. یک مورد نمی بینیم که تکفیری ها به اسرائیل یا آمریکا حمله کنند، در عوض مسلمانان چه شیعه و چه سنی و حتی مسیحی را قتل عام می کنند. یک انحراف بزرگ در جهان اسلام ایجاد شده و از شرق و غرب جهان اسلام از اندونزی گرفته تا شمال آفریقا، مسلمانان در بند این فرقه های تکفیری هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع این صهیونیست ها هستند که قدرت نمایی می کنند و تعالیم خود را به سایرین از جمله مسلمانان دیکته و تحمیل می کنند، لذا جهاد ما در برابر آنها، شرکت در راه پیمایی روز قدس است.
https://taghribnews.com/vdcepe8zojh8pzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی