تاریخ انتشار۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۵:۵۲
کد مطلب : 184022
امام جمعه موقت سنندج:

قرآن و سنت محور وحدت مذاهب اسلامی است/ تقویت پایه‌های وحدت در جامعه با تأسی از سیره بزرگان دینی میسر است

امام جمعه موقت سنندج بر تقویت مبانی وحدت بخش در جامعه اسلامی و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ های دشمنان تأکید کرد.
قرآن و سنت محور وحدت مذاهب اسلامی است/ تقویت پایه‌های وحدت در جامعه با تأسی از سیره بزرگان دینی میسر است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا سیداحسن حسینی" در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج خواستار توجه ویژه مسلمانان نسبت به سیره اهل بیت(ع) و تبیین ارزش‌های دینی در جامعه شد.

وی به ویژگی های منحصربه فرد مسلمانان و آموزه های متقن اسلامی اشاره کرد و افزود: اسلام جامع ترین و کامل ترین آیین بوده و مسلمانان در طول تاریخ با تمسک به آیات قرآنی و قدم نهادن در مسیر عمل به آموزه های اسلامی در مسیر تعالی و عزت قرار گرفته اند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: بدون شک قرآن و سنت رسول الله(ص) محور وحدت برای همه مذاهب مختلف اسلامی بوده و باید با الگوگیری از سیره بزرگان دینی و اهل بیت(ع) در مسیر مقابله با توطئه های دشمنان گام برداریم.

ماموستا حسینی خاطر نشان کرد: باید به این مهم توجه داشته باشیم که بدون درنظر گرفتن سیره بزرگان دینی نمی ‌توانیم پایه ‌های وحدت و انسجام را در جامعه اسلامی مستحکم نماییم.

وی افزود: امنیت و آرامش در جامعه و حفظ وحدت و انسجام همگانی از جمله ضروری ترین امور بوده و باید همه مسلمانان نسبت به آن احساس مسئولیت نمایند.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در هفته آینده شاهد برپایی جشن نیکوکاری در سراسر کشور خواهیم بود لذا بر همه ما واجب است تا به کمک نیازمندان بشتابیم.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: تقویت کمک‌ های مردمی و رفع نیازهای افراد نیازمند علاوه بر ارتقای شاخص‌ های سلامت اقتصادی در جامعه می تواند از بروز بسیاری از ناهنجاری‌ های فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی جلوگیری کند لذا باید همه مسلمانان به ویژه افراد متمول در جامعه در این خصوص احساس مسئولیت نمایند.
https://taghribnews.com/vdcewe8zwjh8v7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی