تاریخ انتشار۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : 279739

​افزایش حملات تروریستی علیه مسلمانان در انگلیس

روزنامه انگلیسی ساندی تایمز از افشای طرح تروریستی نئونازی ها برای حمله به مسلمانان در این کشور خبر داد.
​افزایش حملات تروریستی علیه مسلمانان در انگلیس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، از ماه ژوئن سال 2016 تاکنون حملات نژادپرستانه علیه مسلمانان در انگلیس افزایش چشمگیری داشت و با تایید خروج این کشور از اتحادیه اروپا و قدرت گرفتن احزاب تندرو، این حملات اوج گرفت. پلیس انگلیس درباره رسیدن حملات سازماندهی شده خصمانه علیه مسلمانان در این کشور به سطح بی سابقه هشدار داد.
 
بر اساس این گزارش، مقامات انگلیسی از بازداشت بیش از چهل نفر از نئونازی ها و بازجویی از آنها به اتهام برنامه ریزی برای حملات تروریستی علیه مسلمانان در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.
 
روزنامه ساندی تایمز به نقل از منابع مطلع فاش کرد بیشتر افراد مظنون بازداشت شده از راستگرایان افراطی هستند و در یورکشایر در شمال انگلیس زندگی می کنند. به گفته این منابع، سازمان های امنیتی انگلیس خطر راستگرایان تندرو علیه امنیت ملی این کشور را در سطح خطر تندروهای عضو گروه های اسلامگرا قرار داده اند.
 
سازمان های امنیتی انگلیس، شناسایی فعالیت های نئونازی ها را دشوارتر از شناسایی عناصر تروریست می دانند. این منابع پیش بینی کردند حملات سازماندهی شده تروریستی راستگرایان افراطی علیه اقلیت ها در انگلیس افزایش یابد.
https://taghribnews.com/vdcexo8wojh8ffi.b9bj.html
مرجع : خبرگزاری صدا و سیما
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی