تاریخ انتشار۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۰
کد مطلب : 277416
//به مناسبت برگزاری کنفرانس مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در برزیل//(34)

​امام جمعه اهل سنت شاهین دژ :برای مبارزه با افراط گری اراده قوی نیاز است

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه اهل سنت شاهین دژ گفت: صهیونیسم و تشکیل دولت رژیم صهیونیستی مهم ترین عامل پراکندگی و تفرقه بین کشورهای اسلامی است.
​امام جمعه اهل سنت شاهین دژ :برای مبارزه با افراط گری اراده قوی نیاز است
ماموستا حاصل بالقچی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تقریب در ارومیه با بیان اینکه ایجاد هم صدایی و وحدت بین امت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دشمن را شکست می دهد، تاکید کرد: امروز مهم ترین نیاز دنیای اسلام اتحاد و انسجام اسلامی است و امیدواریم مسلمانان با اتکا به مبانی وحی بتوانند به اتحاد لازم و جهان اسلام به جایگاه شایسته خود دست یابند.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ ادامه داد: گروه تروریستی موسوم به داعش برای جهان و فرهنگ بشری خطری جدی محسوب می شود و باید برای مبارزه با این گروه و افسانه بازی های آن ماهیت واقعی این گروه تروریستی را درک، با آن مبارزه و راه را برای پیروزی هموار کرد.

بالقچی با بیان اینکه اعمال خبیث افراطی ها و تروریسم ها اعم از کشتار انسان های بی گناه و احیای برده داری مغایر با روح و پیام قرآن کریم است، اضافه کرد: برای مبارزه با افراط گری اراده قوی نیاز است، باید از تمام وسایل و حربه های ممکن مدد گرفت، درک واقع بینانه از قوت ها و ضعف های دشمنان داشت و از تبلیغات رایج برای تهییج افکار فاصله گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد مسلمانان سهم موثری در مقابله و مبارزه با گروه های افراطی ایفا کنند تا عواقب ناگواری دامنگیر آنها نشود.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ اضافه کرد: باید آموزه های دینی و قرآنی و تاکیدات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم با شرارت هایی که تروریسم و جبهه کفر و استکبار علیه مسلمانان به وجود آورده است مبارزه کنیم.

بالقچی با اشاره به اینکه چهره زشت و شیطانی جریانات تکفیری از جنایات و خونریزی نمایان می شود، متذکر شد: برنامه های آمریکایی و صهیونیستی در به دست آوردن رهبری جهان و خاورمیانه با نابودی و شکست صریح همراه شده است.
 
https://taghribnews.com/vdcezf8wpjh8fei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی