تاریخ انتشار۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 166518

مجمع فقه اسلامی خواستار آزادی فلسطین شد

مجمع بین المللی فقه اسلامی از همه سازمان ها و جمعیت های مسلمان خواست تا برای دفاع از سرزمین فلسطین و مردم غزه و آزادی قدس شریف به پا خیزند.
مجمع فقه اسلامی خواستار آزادی فلسطین شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مجمع بین المللی فقه اسلامی در بیانیه ای از مسلمانان جهان خواست تا به یاری ملت مقاوم فلسطین بشتابند و در مقابل جنایتکارانی که خون زنان وکودکان بی گناه را به زمین ریخته و منازل مردم را تخریب کرده اند، ایستادگی نمایند.

این مجمع همچنین خواستار آزادی سرزمین های اشغالی و جلوگیری از تجاوز صهیونیست ها شد و از مسلمانان خواست تا وحدت و همبستگی خود را برای مقابله با چالش های موجود و توقف کشتار مردم غزه حفظ نموده و کمک های مردمی خود را هرچه سریعتر به غزه ارسال کنند.

در این بیانیه با انتقاد شدید نسبت به بی حرمتی های مکرر به مقدسات اسلامی آمده است: ما چرا در برابر این مقدسات و سومین حرم شریف یعنی مسجد الاقصی که صبح و شب مورد بی حرمتی دشمنان اسلام و صهیونیست ها قرار می گیرد، ساکت نشسته ایم؟ چرا هر مسلمانی به وظیفه خود برای تغییر اوضاع عمل نمی کند؟

مجمع فقه اسلامی در پایان بیانیه خود خطاب به مسلمانان سراسر جهان گفته است: ای مسلمانان، بیدار شوید و خود را برای دفاع از دین‌تان، ارزش‌هایتان، برادرانتان و سومین حرم شریف یعنی مسجد الاقصی آماده کنید.
https://taghribnews.com/vdcezp8zvjh8pni.b9bj.html
مرجع : وکالة الانباء الاسلامیة الدولیة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی