تاریخ انتشار۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۴
کد مطلب : 298116
امام جمعه نجف:

راه حل مقابله با اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، وحدت مسلمانان است

حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی در خطبه های نماز جمعه نجف این هفته تأکید کرد که قدس پایتخت اسرائیل نخواهد شد.
راه حل مقابله با اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، وحدت مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری ایراد شد، با تأکید بر اینکه قدس پایتخت اسرائیل نخواهد شد، اظهار داشت: اسرائیل یک رژیم غاصب است که هر چقدر هم باقی بماند، هیچگونه مشروعیتی ندارد.

قبانچی اظهارات امانول ماکرون رئیس جمهوری فرانسه علیه بسیج مردمی عراق را، محکوم و تأکید کرد: کسانی که از عراق دفاع و حمایت کردند، شایسته ترند که در حکومت مشارکت کنند و این حقوق طبیعی آن هاست.

امام جمعه نجف اشرف در بخشی از سخنان خود گفت: اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل حکایت از لابی یهودی دارد که همگام با سیاست های آمریکا حرکت می کند.

قبانچی اظهار داشت:اقدام ترامپ تحریک احساسات یک میلیارد و نیم مسلمان است و ملت ما ساکت نخواهد بود و تظاهرات گسترده ای را راه اندازی خواهد کرد.

سید قبانچی ادامه داد: راه حل مقابله با این اقدام، وحدت مسلمین است و باید بدانند که ملت های مسلمان و ملت عراق با تمام توان با این تصمیم مبارزه می کنند.

 
https://taghribnews.com/vdcezv8wpjh8ozi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی