تاریخ انتشار۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 262828

ادامه پیشرویهای ارتش سوریه و تسلط بر دو روستا در حلب

ارتش و نیروهای مسلح سوریه با تداوم عملیات خود علیه تروریست های داعش در حومه شرقی حلب، بر روستاهای "حمیمیه کبیره" و "حمیمیه صغیره" در شرق فرودگاه کویرس مسلط و بر شهر دیرالحافر مشرف شدند.
ادامه پیشرویهای ارتش سوریه و تسلط بر دو روستا در حلب
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای سوری با پشتیبانی جنگنده های ارتش با هجوم تروریست های داعش به محور شرقی شهر دیرالزور مقابله کردند.

همچنین ارتش سوریه با داعشی ها در محورهای فرودگاه، لواء التامین و روستای جفره، به شدت درگیر شد؛ در این عملیات شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند و تسلیحات آنان منهدم شد.

جنگنده های سوری نیز مواضع تروریست ها را در محله عمال و صناعه و اطراف مقابر و سریه جنید در جنوب دیرالزور هدف قرار دادند.

در درعا نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هجوم تروریست های جبهه النصره به یک مرکز نظامی در محله منشیه در درعاالبلد مقابله کردند؛ در این درگیری، 8 تروریست کشته و 17 نفر زخمی شدند و تسلیحات آنان از جمله یک خودروی مجهز به سلاح سنگین و چند موتورسیکلت منهدم شد.

در محله قابون نیز ارتش سوریه مواضع تروریست های جبهه النصره را با موشک هدف قرار داد و برخی از تروریست ها را به هلاکت رساند.

همچنین به گفته برخی منابع، یکی از سرکرد های گروه تروریستی احرار الشام ملقب به "ابو عبدالرحمن غاب" که در روزهای اخیر در انفجار بمب کار گذاشته شده در خودرویش در حومه حما زخمی شده بود، به هلاکت رسید.

"نبیل حسن" وزیر منابع آب سوریه، نیز اعلام کرد: از عصر روز دوشنبه آب از منبع خفسه وارد مخازن منبع آب سلیمان الحلبی شده است و به زودی مخازن منبع باب النیرب نیز مملو از آب شده و آبرسانی به تمامی محله های حلب آغاز می شود.
 
https://taghribnews.com/vdcf00d0cw6dvca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی