تاریخ انتشار۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 163576
امام‌جمعه اهل‌سنت گیاهدان قشم:

داعش سدی برای محافظت از اسرائیل است

شیخ تشیخ گفت: گروه تکفیری داعش حاصل اتاق فکرهای اسرائیل و آمریکا برای بد جلو دادن دین مقدس اسلام و محافظت از اسرائیل جنایتکار پایه ریزی شده است .
داعش سدی برای محافظت از اسرائیل است
به گزارش روابط عمومی دفتر امور اهل‌سنت هرمزگان، شیخ شافعی تشیخ، امام جمعه اهل‌سنت روستای گیاهدان قشم، افزود: بی‌شک و بدون تردید در پشت پرده جنایات داعش دست حمایت جریان استکبارجهانی است که قصدغیر واقعی نشان دادن اسلام را دارند،کسانی همچو گروه داعش خود را به اسلام چسپانده اند تا نام اسلام و مسلمانان و اهل سنت را خراب کنند که علمای اهل سنت عمل گروه داعش را محکوم می کند.

وی افزود : استکبارجهانی برای محافظت ازاسرائیل مسلمانات را به جان هم انداختند که دریایت و بصیرت مسلمین می تواند جلودار این حوادث باشد.

مدرس مدرسه علوم دینی اسماعیلیه به اهداف دشمن از ایجاد تفرقه بین مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت:مستکبران با اختلاف بین شیعه و سنی می خواهد از اسرائیل محافظت کنند چراکه دشمن ازاتحاد بین شیعه و سنی در هراس است .

امام جمعه روستای گیاهدان قشم عمل گروهک تروریستی داعش را محکوم کرد و افزود : آنها ثابت کرده اند که تعلقی به جهان اسلام ندارند و ترکیبی از تکفیری ها و بعثی های هستند که هدفی جز تخریب چهره اسلام و تضعیف مسلمین ندارند.

وی با اشاره به تحولات کشورهای منطقه خاطر نشان کرد : استکبارجهانی برای محافظت ازاسرائیل با اختلاف افکنی بین شیعیان و اهل سنت و همچنین با تحریک قومیتها مسلمانان را به جان هم انداخته لذا مسلمانان بایستی با بصیرت و وحدت مراقب باشند تا در این فته گرفتار نشوند.

امام جمعه روستای گیاهدان قشم با اشاره به اقدامات اخیر گروهک تروریستی داعش گفت: دشمنان نظام برای از بین بردن نظام اسلامی اقدامات گوناگونی انجام می‌دهند که راه اندازی گروه داعش و حمایت دولت‌های نوکر آمریکا و اسرائیل از این اقدامات به شمار می‌رود.

شیخ شافعی تشیخ افزود: آنچه از نحوه تبلیغ و پوشش اقدامات غیر انسانی گروه های تکفیری قابل استنباط است همان نشان دادن چهره ای خطرناک از مسلمانان و دین اسلام و قرآن است تا از توسعه اسلام خواهی در غرب جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: هرکسی که ندای تفرقه سر دهد چه شیعه باشد چه سنی مذدور دشمن است چرا که می خواهد در راه اندازی اختلافات بین مسلمانان کمک کند و مسلمانان را ازهم جدا کند.

مدرس مدرسه علوم دینی اسماعیلیه برکات این شهرستان را مدیون جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: شیعه وسنی در شهرستان قشم با اتحاد و یکپارچگی و بدون حاشیه درکنارهم زندگی می کند واهل سنت درکنار برادران شیعه بهترین زندگی را دارند.

وی درپایان به عواقب قاچاق سوخت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: قاچاق سوخت تعادل جامعه را از بین برده است تا جایی که گروهای خاصی تاجر شده اند و بعضی در فقر به سر می برند که این پدیده افت علمی را در پی داشته است چرا که جوانان از مراکزعلمی رهایی یافته اند وبه قاچاق سوخت روی آورده اند که جا دارد دولت برای جلوگیری از قاچاق سوخت باجدیت برخورد کند.
https://taghribnews.com/vdcfemdyvw6dvta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی