تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 232759
شیخ نبیل قاووق:

سعودی مانع پایان جنگ و مسؤول کشتار مردم سوریه است

نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله لبنان: رژیم سعودی بر طبل ادامه جنگ می کوبد و اصرار دارد که سوری ها در مقابل دو گزینه تسلیم شدن و یا ریخته شدن خون ها قرار گیرند.
سعودی مانع پایان جنگ و مسؤول کشتار مردم سوریه است
 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ نبیل قاووق" تأکید کرد که رژیم سعودی مسؤول همه کشتار مردم و همه ویرانی ها در سوریه است زیرا همچنان بر ادامه جنگ در این کشور اصرار دارد.

وی با بیان اینکه سعودی درصدد است بین ملت مقاومت با مقاومت با وارد کردن فشارها و اعمال مجازات ها فاصله و جدائی بیاندازد، خاطرنشان کرد: نتایج غافلگیرکننده انتخابات شوراهای شهر این دلبستگی و رؤیای سعودی ها را نقش بر آب کرد.

نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله لبنان تصریح کرد: نتایج انتخابات تأکیدی بر افزایش محبت، علاقه و وفاداری مردم به مقاومت است و این علاقه و وفاداری ریشه دار روز به روز در حال افزایش است و هرگز تضعیف نمی شود و نمی شکند.

"شیخ نبیل قاووق"در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: اسرائیل از 25 ماه مه 2000 و آزادسازی جنوب لبنان تاکنون در نهایت شکست قرار دارد و همچنان ناتوان از رویاروئی با مقاومت است.

وی گفت:اسرائیل به دلیل همین ناتوانی امروز به تروریسم تکفیری و طرح های سعودی در منطقه دل خوش کرده است.

نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله بر ضرورت محکوم کردن تکفیری ها و نظام سعودی تأکید و خاطرنشان کرد که آنها درصدد هستند یک فرصت راهبردی برای دشمن صهیونیستی فراهم کنند تا شاید بتواند اهداف تجاوز تابستان سال 2006 علیه لبنان را محقق سازد.

شیخ نبیل قاووق تصریح کرد: مقاومت امروز، شانزدهمین سالروز پیروزی بر اسرائیل در سال 2000 میلادی را جشن می گیرد و موفقیت جدیدی را در مقابل تروریست های تکفیری که در خدمت طرح اسرائیلی قرار دارند، رقم می زند.

وی افزود: نظام سعودی نیز با سیاست های تجاوزکارانه خود به دیوار شکست خورده است و ناکامی بعد از ناکامی درو می کند.

نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله گفت:در عید مقاومت، فداکاری های ارتش و مقاومت را که به لبنانی ها فرصت داد تا ثبات و امنیت را در کشورشان برقرار کنند و در انتخابات شوراهای شهر موفقیتی بزرگ رقم بزنند، اجر می نهیم.
https://taghribnews.com/vdcft0d01w6dmea.igiw.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی