>> بزرگداشت امام خمینی(ره) در کشمیر با حضور علمای شیعه و سنی | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 233767

بزرگداشت امام خمینی(ره) در کشمیر با حضور علمای شیعه و سنی

مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در دانشگاه کشمیر برگزار شد.
بزرگداشت امام خمینی(ره) در کشمیر با حضور علمای شیعه و سنی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این مراسم بیش از دو هزار نفر از دانشجویان،استادان و علمای شیعه و سنی حضور داشتند و سخنرانان بر پیروی از آرمان های امام راحل به عنوان یک الگو تأکید کردند.

"سید عابد حسینی" از مسؤولان برگزارکننده این مراسم گفت: مهمترین هدف از برگزاری این گردهمایی، تجدید پیمان با آرمان ها و اندیشه های حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است.

در این مراسم، سخنرانان با اشاره به روحیات استکبار ستیزی امام خمینی (ره) بیداری مسلمانان و ایستادگی در برابر ظلم و طاغوت را مهمترین درس ایشان به امت اسلامی دانستند.

مولانا "خورشید احمد قانون گو" رئیس انجمن حمایت الاسلام کشمیر گفت:  امام خمینی (ره)یک عالم هدایتگر برای جهان اسلام بود، ایشان بر اساس اسلام عمل کرد و بر استقلال مسلمانان تأکید داشت.

سخنرانان همچنین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان، پیشرفت های ایران را ناشی از خودباوری و استقلال ملت ایران دانستند و تأکید کردند:پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) نه تنها در ایران و منطقه بلکه در مناسبات جهانی تغییرات اساسی ایجاد کرد.

"سید عابد رضوی" از مدرسان دانشگاه در کشمیر هم در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) به ما یاد داد که در سایه اتحاد و با ایمان قوی می توانیم ظلم و سلطه را از بین بیریم.

کشمیر در هند به ایران کوچک شهرت دارد و مردم این منطقه علاقه زیادی به ایران و امام رهبری و  آرمان های انقلاب اسلامی دارند؛ امسال بیست و هفتمین سالی است که مردم این شهر در مناطق مختلف مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) را برگزار می کنند.
https://taghribnews.com/vdcfvmd0ew6dmea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی