تاریخ انتشار۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : 213363
گفت‌وگو با بسیجی اهل سنت؛

تا لحظه شهادت دست از مبارزه با داعش برنمی‌دارم

رزمنده بسیجی اهل سنت ایران که به همراه فرزندش برای دفاع از اسلام در برابر تروریست‌های تکفیری داوطلبانه به سوریه رفته بود، گفت: داعش جرات مبارزه با ایران را ندارد زیرا به خوبی می داند تمام کشور به خصوص در بلوچستان همه آماده جهاد هستند و شکست‌شان در ایران قطعی است.
تا لحظه شهادت دست از مبارزه با داعش برنمی‌دارم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این روزها صدها نفر در راه دفاع از جبهه مقاومت در برابر استکبار و صهیونیسم بین الملل داوطلبانه به خط مقدم مبارزه در سرزمین سوریه شتافته اند تا خدشه ای به اسلام ناب محمدی (ص) وارد نشود.
 
"پندوک برجسته" مبارز 55 ساله و یکی از مردان اهل سنت دیار سیستان و بلوچستان است که به همراه فرزندش برای دفاع از اسلام در برابر تروریست های تکفیری داوطلبانه به سوریه رفته بود. او پدر "شهید سلمان برجسته" است که از خاطرات مقابله با تکفیری ها می گوید. وی با بیان اینکه 2 فرزند پسر و 4 دختر دارد می گوید: سلمان پسر بزرگم بود که همراه من با عشق برای رضای خدا و امنیت ایران و اسلام به جنگ تکفیری ها رفت.
 
وی با اشاره به حضورش در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و عملیات های مهران و فاو، ادامه داد: در شهرداری بنت مشغول به کار بودم که خبردار شدم می توان داوطلبانه برای دفاع از
اسلام به سوریه رفت. لذا از شهرداری استعفا دادم و به عشق اسلام وارد دسته های رزمی شدم. در آنجا به همراه فرزندم تک تیر انداز بودم.
 
این پدر شهید اهل سنت گفت: با وجود مخالفت همسرم، به همراه پسرم برای سفر به سوریه آماده شدیم و به همسرم گفتم که اگر بازنگشتم خوشحال باش که همسرت در راه رضای خدا و دفاع از اسلام رفت و شهید شد.
 
این مدافع اسلام با بیان اینکه داعشی ها مسلمان نیستند و کافرند، ادامه داد: 7 نفر از هم‌رزمان اهل سنت که با ما بودند در عملیات های مختلف شهید شدند همه آنها برای رضای خدا آمده بودند و به امید خدا شهید شدند، پسر من نیز به عشق شهادت در راه اسلام آمد و اکنون نیز به آرزویش رسیده است.
 
اگر چندین پسر داشتم به مبارزه با داعش می فرستادم
پدر شهید سلمان برجسته در حالی که لبخند بر لب داشت گفت: داغ فرزند سخت است اما من فرزندم را در راه خدا و اسلام دادم و برای همین خوشحالم. اگر چندین پسر داشتم باز هم برای مبارزه با داعش آن ها را به سوریه می بردم تا با این کافر ها مبارزه کنند.
 
این پدر شهید با بیان اینکه زن و فرزند سوری ها آواره شده و خانه و کاشانه خود را رها کرده بودند، اضافه کرد: این مشکل ممکن است برای ما هم پیش بیاید. سوری ها مسلمان هستند و الان زمان جهاد است؛ مسلمانان باید دست به دست هم دهند تا داعش را نابود کنند.
 
برای
یک بار هم که شده به سوریه بروید

وی با بیان اینکه کشور های عربی ماهی 15 میلیون تومان برای ضربه به اسلام حقوق می دهند، افرود: از مردم می خواهم فقط یک بار به سوریه بروند تا از نزدیک ببینند داعش چه بلایی سر مسلمانان می آورد، اکنون وقت جهاد در راه خداست و باید چون پیامبر به تکلیف خود عمل کنیم و نگذاریم پای این داعشی ها به شهرها باز شود.
 
وی با بیان اینکه شیعه و سنی برادرند و مسجد را یک مکان مقدس می دانند، اضافه کرد: داعشی ها در یک مسجد اهل سنت در سوریه نه تنها قرآن ها را به زمین ریخته بودند بلکه به راحتی به این مکان مقدس بی حرمتی می کردند.
 
مبارز اهل سنت تاکید کرد: داعش جرات مبارزه با ایران را ندارد زیرا قدرتش را ندارد و به خوبی می داند تمام کشور به خصوص در بلوچستان همه آماده جهاد هستند و شکستشان در ایران قطعی است.
 
وی با بیان اینکه اسلام ما اسلام محمدی و همراه با رحم و محبت است، خاطرنشان کرد: داعش صد برابر بدتر از صدام است و عراقی ها در جنگ هشت ساله علیه ایران مانند داعشی ها نبودند بنابراین تا دیر نشده است باید برای جهاد به پا خیزیم.

 
https://taghribnews.com/vdcfvmd0mw6dyma.igiw.html
مرجع : عصر هامون
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی