تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۴
کد مطلب : 199702

تاكيد حماس بر دفاع از مسجد الاقصی/ تصویب قانون ضد انسانی صهیونیست ها

سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد: مسجدالاقصی خط قرمز است و هرگز مبارزان این گردان ها درقبال تعرضات اشغالگران سکوت نخواهند کرد.
تاكيد حماس بر دفاع از مسجد الاقصی/ تصویب قانون ضد انسانی صهیونیست ها

به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)،"ابوعبیده" در صفحه فیسبوک خود نوشت :« مردم و مقاومت ما در کرانه باختری به دشمن صهیونیستی درس فراموش نشدنی خواهند داد و ثابت خواهندکرد که مسجد الاقصی خط قرمز است و هرگز در قبال تعرضات اسرائیل به این مکان مقدس ساکت نخواهند نشست.» 
 
وی خاطرنشان کرد: اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران صهیونیست علیه مردم کرانه باختری و قدس اشغالی گواهی روشن بر این واقعیت است که دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد و مقاومت تنها راه پایان بخشیدن به این جنایات است. 
 
وی این اظهارات را پس از تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و شتم نگهبانان و فلسطینیان حاضر در این مکان مقدس عنوان کرد.
 
خبرديگر اين كه کمیته وزارتی امور قانونگذاری در رژیم صهیونیستی لایحه پیشنهادي وزیر دادگستری این رژیم را تصویب کرد.  هدف از اين مصوبه محکوم کردن فلسطینی ها بدون شاهد است و به دادستانی کل و دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی اجازه می دهد مبارزان فلسطینی را راحت تر بازداشت و محکوم کنند.
 
این قانون جدید صهیونیستی علاوه بر این، اقدام تروریستی را از منظر رژیم صهیونیستی تعریف و تصریح می کند که هر عمل ناشی از انگیزه های سیاسی، دینی، قومیتی و یا ایدئولوژیک باهدف ترساندن مردم، اقدامی تروریستی است.

این قانون تاکید می کند که آزادی هیچ زندانی که بیش از دو بار به حبس ابد محکوم شده قبل از تحمل 40 سال حبس ممکن نیست و برای ملاقات وکیل با موکلانش نیز محدودیت هایی پیش بینی شده است.
 
هم اکنون حدود 5 هزار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن و اراضی اشغالی 1948 محبوس هستند که از آن میان 480 نفز به حبس ابد محکوم شده اند.
 
https://taghribnews.com/vdcfx1dy0w6d1ea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی