تاریخ انتشار۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 271918
رئیس فراکسیون نمایندگان اهل سنت در مجلس نهم:

​شیعه و سنی روز جهانی قدس حماسه می آفرینند

رئیس فراکسیون نمایندگان اهل سنت در مجلس نهم گفت: اهل سنت در روز قدس دست در دست برادران شیعه در روز جهانی قدس حماسه می آفرینند.
​شیعه و سنی روز جهانی قدس حماسه می آفرینند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، عابد فتاحی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: با وحدت و تقریبی که به یکی از صفات اقوام ایرانی تبدیل شده است روز قدس را باعظمت تر و با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه گروه های تکفیری نه شیعه و نه سنی هستند بلکه متعلق به شیطان بوده و به بدترین نوع افکار آلوده هستند، افزود: ما تمامی اقوام و ادیان برای امنیت ایران اسلامی دست در دست هم علیه نظام استکباری و آنهایی که داعش ها را آفریدند، تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی مبارزه خواهیم کرد.

نماینده اهل سنت ادوار مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی علی رغم مشکلات اقتصادی همچنان در صحنه هستند و در راه وطن و نظامشان مبارزه می کنند.

نماینده کرد مردم ارومیه در مجلس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه راهپیمایی روز قدس نشان از گسترش بیداری اسلامی است، تصریح کرد: بعد از حمله تروریست های تکفیری به خانه ملت و آرامگاه بنیانگذار کبیر انقلاب مردم، امسال نیز با شرکت در راهپیمایی روز قدس اتحاد و انسجام خود را به همه مستکبران نشان می دهیم چرا که وحدت شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی روز قدس را فرصتی برای نشان دادن اقدامات رژیم صهیونیستی به مجامع جهانی عنوان و اظهار کرد: روز جهانى قدس روز نشان ‏دادن مخالفت همگانى جهان اسلام با موجودیت اسرائیل، حفظ یادگار امام خمینی (ره)، همگرایى در جهان اسلام و راهی براى رسیدن به امت واحده، فارغ از ملیت، نژاد و مذهب است.

رئیس فراکسیون نمایندگان اهل سنت در مجلس نهم ادامه داد: روز قدس به یک حرکت جهانی تبدیل شده و مردم هر سال با توجه به جنایات اشغالگران فلسطین پرشورتر و باشکوه تر از سال های قبل در آن حضور می یابند.

روز قدس روزی رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که در 16 مرداد 1358، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی رژیم اشغالگر قدس، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به این عنوان نامگذاری کردند تا در این روز مسلمانان همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
https://taghribnews.com/vdcfyyd0cw6de1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی