تاریخ انتشار۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۰۳
کد مطلب : 171513
امام‌جمعه اهل‌سنت هیرو بندرلنگه:

اعدام آیت‌الله نمر موج‌ جدید بیداری اسلامی را به راه خواهد انداخت/ وحدت شیعه و اهل سنت، وهابیت و آل سعود را نابود می کند

شیخ سپیدکار با بیان اینکه در صورت اجرای حکم اعدام آیت‌الله نمر باید منتظر موج جدیدی از بیداری اسلامی باشد گفت: بیداری اسلامی در عربستان می‌تواند با وحدت شیعه و اهل‌سنت این کشور، ریشه وهابیت و آل‌سعود را بخشکاند.
اعدام آیت‌الله نمر موج‌ جدید بیداری اسلامی را به راه خواهد انداخت/ وحدت شیعه و اهل سنت، وهابیت و آل سعود را نابود می کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، شیخ سلیمان سپیدکار امام‌جمعه اهل‌سنت هیرو بندرلنگه در خطبه نماز جمعه با اشاره به اقدام دادگاه سعودی مبنی بر اعدام روحانی شیعه عربستانی آیت‌الله نمر باقرالنمر تصریح کرد: در صورت اجرای حکم اعدام، چهره عربستان بیش از پیش نزد مسلمانان تیره و سیاه می‌شود و ما این اقدام را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله نمر از روحانیون بلندپایه عربستان است گفت: رژیم وهابی عربستان نمی‌تواند اسلام پویایی که شیعه و اهل‌سنت عربستانی سعی در احیا آن دارند، جان بگیرد.

امام‌جمعه اهل‌سنت هیرو بندرلنگه با بیان اینکه آل‌سعود و وهابیت سال‌ها مشغول سرکوب شیعه و اهل‌سنت عربستان بودند افزود: ریاض دیگر نمی‌تواند با حذف فیزیکی علمای دین، مانع از سرکوب اسلام آمریکایی شود.

وی با اشاره به تلاش عربستان در سرنگونی دولت سوریه اظهار کرد: شکست‌های پی در پی در منطقه و در عرصه‌های بین‌المللی، وضعیت نامطلوب پادشاه و همچنین نارضایتی‌های مردمی؛ رژیم عربستان را به مرز اضمحلال نزدیک می‌کند.

امام‌جمعه اهل‌سنت هیرو بندرلنگه با اشاره به نمود قدرت مسلمانان در بیداری اسلامی سال‌های گذشته تصریح کرد: آل‌سعود در صورت اجرای حکم اعدام آیت‌الله نمر باید منتظر موج جدیدی از بیداری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه موج جدید بیداری اسلامی با تجربه سال‌های گذشته قوی‌تر خواهد بود گفت: بیداری اسلامی در عربستان می‌تواند با وحدت شیعه و اهل‌سنت این کشور، ریشه وهابیت و آل‌سعود را بخشکاند.

https://taghribnews.com/vdcfyydymw6deta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی