تاریخ انتشار۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۵
کد مطلب : 170182

ابراز نگرانی شورای اسلامی مسیحی دفاع از قدس از تلاشهای رژیم صهیویستی برای یهودی سازی قدس

شورای اسلامی مسیحی دفاع از قدس، با صدور بیانیه ای خواستار هوشیاری مقامات فلسطین درباره دروغ پردازیهای رژیم اشغالگر صهیونیستی و اجرایی شدن طرحهای تلمودی آن در شهر قدس شد.
ابراز نگرانی شورای اسلامی مسیحی دفاع  از قدس از تلاشهای رژیم صهیویستی برای یهودی سازی قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شورای اسلامی ـ مسیحی دفاع از مقدسات قدس" از ادامه اقدامات مقامات رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی شهر قدس و با توسل به هر ابزار و سیله ای ابراز نگرانی کرد.

"حنا عیسی" رئیس این شوری اقدامات رژیم صهیونیستی برای تغییر آثار شهر قدس را محکوم کرد و گفت: تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل در این زمینه روشن است و بر اساس قطعنامه های ۲۴۲ و ۳۳۸ شورای امنیت، شهر قدس تحت اشغال غیر قانونی رژیم صهیونیستی قرار دارد و مقررات کنوانسیون چهارم ژنو مربوط به سال ۱۹۴۹ که مصادره زمینها و مهاجرت اجباری و شهرک سازی و تغییر ترکیب جمعیتی را ممنوع اعلام کرده است بر آن مطابقت دارد. این کنوانسیون همچنین حفاریهای انجام شده توسط رژیم اشغالی در مسجد الاقصی را ممنوع اعلام کرده است.

شورای اسلامی مسیحی دفاع از قدس روز دوشنبه، با صدور بیانیه ای خواستار هوشیاری مقامات فلسطین درباره دروغ پردازیهای رژیم اشغالگر صهیونیستی و اجرایی شدن طرحهای تلمودی آن در شهر قدس شد.

این شورا در ادامه با تأکید بر اینکه قدس جزئی از سرزمینهای عربی است و پایتخت قدس باقی خواهد ماند، نسبت به حفاریهای رژیم صهیونیستی در این منطقه هشدار داد و خواستار حمایت از مقدسات اسلامی مسیحی و حمایت از شهر قدس در برابر طرح یهودی سازی  رژیم صهیونیستی در آن شد.
https://taghribnews.com/vdcg7z9qxak9uq4.rpra.html
مرجع : وکالة الأنباء الإسلامیة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی