تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : 272648
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

صهیونیسم تحریفی از شریعت یهود است/مبارزه آزادی خواهان جهان تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسرائیل رژیمی انحرافی با تفکر تحریف شده یهود است که هدف هایی غیر از تعلیمات این دین دارد.
صهیونیسم تحریفی از شریعت یهود است/مبارزه آزادی خواهان جهان تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، حسین مظفر،در جمع راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس در سنندج اظهار کرد: صهیونیست تحریفی از شریعت یهود بوده وهدف هایی غیر از تعلیمات این دین دارد.

وی افزود: این آیین تحریف شده با کمک انگلیس و آمریکا و با حمایت های رژیم آل سعود و برخی حکومت های به ظاهر اسلامی از 100 سال قبل تفکر تشکیل دولت یهود را در سرزمین اشغالی فلسطین داشته اند تا بتوانند اهداف غیر انسانی خود را عملی سازند.

مظفر خاطرنشان کرد: از همان ابتدای تشکیل تفکر ایجاد دولت یهود در کشور فلسطین، آزادی خواهان جهان مبارزه با این تفکر را آغاز کرده اند که از جمله این افراد می توان به شهید نواب صفوی و امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی افزود: حفظ بیت المقدس، مبارزه با سلطه استکبار و رژیم صهیونیستی برجهان، نژادپرستی صهیونیست ها و حفظ موقعیت سوق الجیشی سرزمین مقدس قدس به عنوان قلب امت اسلامی از دلایل تشکیل روز جهانی قدس و آغاز مبارزه آزادیخواهان جهان در برابر رژیم صهیونیستی است و باید این مهم تا پیروزی بر صهیونیست ها و آزادی قدس شریف تداوم داشته باشد.

مظفر در ادامه سخنان خود اظهار کرد: گروه تروریستی تکفیری داعش توطئه ای علیه اسلام ناب محمدی از سوی رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود است و این گروه تروریستی آلت قتل چپاولگرانی است که بجز رسیدن به سلطه گری در جهان اندیشه دیگری در ذهن ندارند.

وی افزود: شلیک قهرمانانه 6 موشک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی داعش در کشور سوریه در راستای اهداف مقدس انقلاب اسلامی برای مبارزه با استکبار و صهیونیست انجام گرفت و این مهم نشان دهنده این است که نیروهای انقلاب اسلامی ایران همیشه آماده جانفشانی برای حفظ آرمان های دین اسلام هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: امروز در بیش از هزار شهر جهان اسلام شاهد راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم که در قالب این راهپیمایی های گسترده خشم و انزجار جهان اسلام روانه رژیم صهیونیستی و حامیان این تفکر الحادی می شود.

وی در پایان سخنان خود از مشارکت گسترده مردم سنندج در راهپیمایی امروز تقدیر کرد و گفت: ایران اسلامی در سایه اتحاد و انسجام اقوام و مذاهب خود روز به روز قله های عزت و سربلندی را طی می کند و مقتدرتر از هر زمانی در برابر دشمنان ایستاده است.
https://taghribnews.com/vdcgtx9x7ak9u34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی