تاریخ انتشار۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 189245

سفر دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به بیروت

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در صدر هیئتی عالی رتبه، راهی لبنان شد. آیت الله محسن اراکی دراین سفر علاوه برشرکت درکنفرانس علمی جامعه المصطفی العالمیه با مراجع دینی و شخصیتهای مذهبی لبنان نیز دیدار می کند.
سفر دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به بیروت

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز به منظور شرکت در کنفرانس علمی جامعه المصطفی العالمیه با عنوان "هرمنوتیک و راههای فهم نصوص دینی" عازم بیروت شد . حجت الاسلام محمد حسین مختاری، رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی و هیئتی از مجمع تقریب مذاهب اسلامی نیز در این سفر، آیت الله اراکی را همراهی می کنند.
 
آیت الله اراکی قرار است در این سفر، درکنفرانس "افق قابل دید مطالعه و ترویج فرهنگی" که انجمن فرهنگی لبنان در منطقه حاره حریک بیروت برگزار می کند شرکت کند.

دیدار با مراجع و شخصیتهای دینی و روحانی لبنان و حضور در چندین برنامه تلویزیونی در لبنان از دیگر برنامه های دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دراین کشور است.
 
آیت الله اراکی همچنین در ادامه فعالیتهای کمیته رسانه بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی که درتهران برگزار شد، با شماری از شخصیتهای برجسته رسانه ای لبنان دیدار و درخصوص فعالیتهای این کمیته بحث و تبادل نظر خواهد کرد.
 
دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاههای لبنان نیز از برنامه های دبیرکل مجمع تقریب مذاهب است که در آن بر اهمیت وحدت درجهان اسلام و نقش دانشجویان در این زمینه تأکید خواهد شد.
 
 آیت الله اراکی و هیئت همراه جمعه 4 اردیبهشت به تهران بازخواهند گشت.
 
https://taghribnews.com/vdcgty9qnak97x4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی