تاریخ انتشار۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۹
کد مطلب : 190144
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در گفتگو با تقریب:

اقدام عربستان در ممانعت از امداد رسانی به مردم یمن با کلیه مفاهیم اسلامی منافات دارد

تنا-اختصاصی
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله امداد رسانی و کمک های دارویی به مجروحان قبل از اینکه یک مسئله اسلامی باشد یک مسئله کاملا انسانی است، اظهار داشت: این اقدام عربستان سعودی با کلیه مفاهیم اسلامی منافات دارد.
اقدام عربستان در ممانعت از امداد رسانی به مردم یمن با کلیه مفاهیم اسلامی منافات دارد
 "حامد قادر مرزی" عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی پیرامون ممانعت عربستان سعودی از امداد رسانی به مجروحین یمنی در گفت و گو با خبرنگار تقریب اظهار داشت: بحث امداد رسانی یک مسئله کاملا انسانی است نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه هر کشوری می تواند در زمینه امداد رسانی به آسیب دیدگان یمنی ورود کند.
 
وی افزود: در هیچ زمانی از تاریخ اسلام ما شاهد نبودیم که کسی مانع امداد رسانی به مجروحان شود البته باید اشاره کنم یکبار نیز پیشتر این مسئله در کربلا و در واقعه عاشورا اتفاق افتاده بود و این رفتار امروز عربستان همانند آن رفتار است.  
 
قادر مرزی با بیان اینکه این رفتار عربستان سعودی نه تنها خارج از حیطه اسلامی بلکه خارج از حیطه رفتار انسانی است، اظهار داشت: خیلی از کشورها وجود دارند که اسلامی نیستند اما وقتی چنین اتفاقی رخ می دهد به عنوان وظیفه انسانی به مجروحان و آسیب دیدگان امداد رسانی می کنند.
 
نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام عربستان سعودی در ممانعت از امداد رسانی و کمک های دارویی به مجروحان یمنی با کلیه مفاهیم اسلامی منافات دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به حمله عربستان سعودی به یمن اظهار داشت: درگیری های یمن یک مسئله کاملا داخلی است و نیاز به مداخلات هیچ کشور بیگانه از جمله عربستان سعودی ندارد.

مصاحبه و تنظیم: محمد عسکری دوست
 
 
https://taghribnews.com/vdcgtz9qtak9yq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی