تاریخ انتشار۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 259779
//تحولات سوریه//

آزادسازی یک منطقه جدید در شمال سوریه/ اسارت شماری از تروریست‌ها در حومه ارتفاعات «الثرده»

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت اسلامی منطقه 'ابوطلطل' در جنوب شهر الباب در شمال سوریه را آزاد کردند.
آزادسازی یک منطقه جدید در شمال سوریه/ اسارت شماری از تروریست‌ها در حومه ارتفاعات «الثرده»
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش و سوریه و مقاومت اسلامی امروز (شنبه) منطقه 'ابو طلطل' در حومه شمال شرقی حلب را از شغال گروه تروریستی - تکفیری داعش آزاد کردند.
نیروهای ارتش سوریه در روزهای گذشته روستاهای عران، عویشیه، حواره تادف، معزوله، بیره الباب، مزارع البیره، طومان، دیر قاق، شماویه، و ارتفاعات راهبردی شماویه واقع در حومه شرقی حلب را آزاد کردند.
 
بخش هایی از حومه شرقی حلب همچنان در کنترل عناصر داعش قرار داد و نیروهای سوری در تلاش هستند تا این منطقه را آزاد کنند.
 
نیروهای محاصره شده سوری در شهر دیرالزور در ادامه تلاش برای شکستن حصر خود، چندین تروریست‌ داعشی را از پای درآورده و شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.   آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، ارتباط شهر دیرالزور با فرودگاه این شهر همچنان قطع است.
 
یک منبع میدانی در خصوص تازه‌ترین تحولات میدانی اعلام کرد: نیروهای ارتش، عشایر و دفاع ملی در عملیاتی دقیق، تحرکات عناصر تروریستی داعش را در گذرگاه محله «الحویقه» شناسایی و رصد کردند.
 
وی افزود: «تروریست‌ها درصدد بودند با عبور از این گذرگاه به سوی مناطق تحت کنترل نیروهای دولتی پیشروی کنند اما در کمین نیروهای سوری به دام افتادند».
 
این منبع میدانی تصریح کرد، در این کمین حداقل 15 تن از عناصر تروریستی داعش از پای درآمدند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند. با این کمین موفق، حملات تروریست‌ها در این محور ناکام ماند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcguy9xyak9nu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی