تاریخ انتشار۲۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 150535
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق:

تروریسم وحدت اسلامی را تهدید می كند

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با هشدار نسبت به پیامدهای خشونت و تروریسم در این كشور، خاطرنشان كرد: تروریسم دین، اندیشه و وحدت اسلامی ما را تهدید می كند.
تروریسم وحدت اسلامی را تهدید می كند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام و المسلمین سید عمار حكیم در سخنانی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت با بیان این مطلب، از همه علما، شخصیتها و افراد خواست تا مسئولیت خود را در قبال مقابله با مسئله تروریسم پذیرا باشند.

وی اظهار داشت: در حالی كه در روزهای مبارك ولادت پیامبر اسلام(ص) قرار داریم، با موج تروریسم و خشونتها كه وحدت و دین ما را تهدید می كند دست به گریبان هستیم؛ این هجمه ای خطرناك است كه تار و پود وطن ما را در معرض تهدید قرار داده است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق افزود: ما به روش وحدت گرای خود كه برگرفته از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) است پایبندیم و از ارتش و ملت خود كه در حال رویارویی با تروریسم هستند حمایت می كنیم.

وی در ادامه بیان داشت: باید از این مناسبت عظیم برای پررنگ كردن برادری دینی و اسلامی بهره گیریم و از رسول الله(ص) كه الگویی برای مقابله با بحرانها و عبور از گردنه های سخت بود، استفاده كنیم.

https://taghribnews.com/vdcgwz9qnak9nn4.rpra.html
مرجع : أین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی

سالم
با سلام
كار خوبي كرديد، اما بنده به عنوان يك اهل سنت از شما اين گلايه را دارم كه شما كه مدعي تقريب هستيد، در ميان پيوندهايتان يعني نتوانستيد در ميان اين همه سايت اهل سنت، فقط يكي را هم پيدا كنيد و بزاريد، در حالي كه پيوند سايت هاي شركت ها و ... را گذاشتيد، نه سايت هاي خبري اهل سنت، نه مدارس ديني، نه شخصيت‌هاي اهل سنت و نه ...
واقعا جاي تاسف داره، با اين حال چگونه مي توان به برنامه تقريب شما اميد بست؟!
با عرض سلام
با تشکر از شما دوست عزیز. شما به نکته جالب و حائز اهمیتی اشاره کردید. حتما در صفحه پیوندها از آدرس سایت های اینترنتی مدارس و شخصیت های اهل سنت استفاده خواهیم کرد.