تاریخ انتشار۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 285626

​سخنرانی های ضد اسرائیلی در مساجد بحرین ممنوع شد!

سران رژیم بحرین در ادامه حمایت های خود از رژیم صهیونیستی، این بار به ائمه مساجد دستور داده اند از سخنرانی علیه اسرائیل خودداری کنند.
​سخنرانی های ضد اسرائیلی در مساجد بحرین ممنوع شد!
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، پس از اینکه حمد بن عیسی آل خلیفه آشکارا تحریم عربی علیه اسرائیل را محکوم کرد، اکنون سران این رژیم به خطبای مساجد دستور داده اند از سخنرانی علیه اسرائیل خودداری کنند.
 
پایگاه میدل ایست به نقل از امام جماعت یکی از مساجد در شهر الرفاع بحرین فاش کرد، دولت منامه به خطبای مساجد دستور داده است، هرگونه خطبه علیه تل آویو ممنوع است.
 
در این میان مسئولان بحرینی پیش بینی کرده اند امکان اعلام عادی سازی روابط به شکل رسمی با اسرائیل در طول یک سال دیگر وجود خواهد داشت، زیرا مجموعه دلایلی وجود دارد که نشان می دهد منامه دشمنی با اسرائیل را کنار گذاشته و سفر مسئولان فدراسیون فوتبال اسرائیل به بحرین نیز دلیلی بر همین موضع است.
 
اکنون بحرین و اسرائیل در تلاش برای تبادل دیدار بین وزیران و تاجران و نیز شخصیت های مذهبی هستند، اما هنوز این روند تا گشایش نمایندگی های دیپلماتیک پیش نرفته است.
 
در این میان باید گفت برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با اسرائیل به شکل پنهانی رابطه دارند و با پنهان کردن این روابط تلاش دارند از خشم مردمی جلوگیری کنند اما بحرین اخیرا این روابط را علنی کرده است.
https://taghribnews.com/vdcgxn9x3ak9734.rpra.html
مرجع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی