تاریخ انتشار۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 165765
حسینی در گفت و گو با تقریب تأکید کرد:

نبود انسجام لازم میان کشورهای اسلامی علیه جنایات رژیم صهیونیستی

تنا- اختصاصی
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد برخی کشور های اسلامی تأکید کرد: متأسفانه یک حرکت منسجم و گسترده ای را از سوی کشورهای اسلامی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شاهد نیستیم.
نبود انسجام لازم میان کشورهای اسلامی علیه جنایات رژیم صهیونیستی
"سید باقر حسینی " دبیرکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تقریب با اشاره به وحشی گری های رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر یک حرکت منسجم و گسترده ای را از سوی کشور های اسلامی علیه این جنایات شاهد نیستیم.

وی افزود: الان آنچه که در غزه در حال رخ دادن است یک فاجعه انسانی و یک جنایت علیه بشریت است بنابراین باید تمام ملت های دنیا بویژه کشور های اسلامی در مقابل این جنایت ها عکس العمل نشان دهند.

حسینی با انتقاد از برخی کشور های غربی اظهار داشت: صحنه هایی که در غزه رخ می دهند غیر قابل تحمل است اما متأسفانه برخی از کشورها این جنایات ضد بشری را توجیه می کنند و به اسرائیل حق می دهند که این جنایات را مرتکب شود.

وی گفت: جمهوری اسلامی تاکنون به وظیفه خود در قبال مردم غزه عمل کرده است و کمک های خود به غزه را ارسال می کند اما این کمک باید افزایش یابد بویژه اکنون که گذرگاهها بسته است و غزه با کمبود دارو و تجهیزات پزشکی مواجه است این کمک ها افزایش یابد تا داروی لازم به مجروحان برسد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیرامون اقدامات عملی علیه جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: در خیلی از کشور های اسلامی رژیم صهیونیستی سفارت خانه دارد و اگر کشور های اسلامی نمی توانند کاری کنند حداقل این سفارت خانه ها را تعطیل کنند و سفرا و نمایندگان رژیم صهیونیستی را از کشورشان اخراج کنند.

وی افزود: متأسفانه علیرغم اینکه مسلمانان بخش اعظمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهند اما به دلیل اینکه برخی از دولت های کشورهای اسلامی نوعی وابستگی به قدرت های بزرگ نظیر آمریکا دارند هیچ گونه اقدامی نمی کنند و حتی در برخی مواقع شنیده می شود که به رژیم صهونیستی کمک هم می کنند.
https://taghribnews.com/vdch-mnzm23n-qd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی