تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۳
کد مطلب : 277725

تاکید دارالافتای مصر بر وحدت جهانی برای مقابله با تروریسم و افراطی گری

دارالافتای مصر تاکید کرد: نابودی تروریسم با وحدت و همدلی جهانی امکان پذیر است.
تاکید دارالافتای مصر بر وحدت جهانی برای مقابله با تروریسم و افراطی گری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دیده‌بان فتواهای تکفیری و نظریات افراطی وابسته به دارالافتای مصر تاکید کرد که حمله تروریستی به سفارت عراق در کابل تلاشی مفتضحانه از سوی القاعده و داعش برای دست‌یابی به قدرت در خارج از خاک عراق است.
 
این مرکز با صدور بیانیه‌ای خاطر نشان کرد: حمله تروریستی به سفارت عراق در کابل با هدف انتقام از پیروزی‌های ارتش و بسیج مردمی عراق در نابودی گروهک تروریستی داعش در موصل و سایر شهرهای عراق انجام شده است.
 
دیده‌بان فتواهای تکفیری تصریح کرد که این حمله بزدلانه در عزم ملت، دولت و نیروهای نظامی عراق در جنگ با تروریسم و نابودی داعش و بیرون راندن آنها از خاک عراق خللی ایجاد نمی‌کند.
 
دارالافتای مصر با اشاره به افزایش عملیات انتحاری در عراق و استفاده از مردم عادی برای انجام اقدامات تروریستی، از سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری درخواست کرد تا به رفتار تروریست‌ها در استفاده از شهروندان به عنوان سپر انسانی واکنش جدی نشان دهد.
 
این مرکز همچنین جامعه جهانی را به تشریک مساعی برای مبارزه با تروریسم و خشکاندن منابع مالی و مقابله با کانون‌های حمایتی دعوت و تاکید کرد که تنها در این صورت است که می‌توان امنیت و ثبات را در سراسر جهان حاکم کرد.
 
https://taghribnews.com/vdchiqnim23nqqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی