>> امریكا در جنایتهای اسرائیل شریك است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 183125
یك فعال حقوقی فلسطینی در گفتگو با تقریب:

امریكا در جنایتهای اسرائیل شریك است

تنا – فلسطین اشغالی
رئیس مركز حقوق بشر قدس با محكوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی بر ضد ملت فلسطین، تاكید كرد: امریكا با حمایتهای خود، در جنایتهای اسرائیل بر ضد فلسطینیان شریك است.
امریكا در جنایتهای اسرائیل شریك است
"عصام العاروری" در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)،‌ اظهار داشت: امریكا در تجاوزات ۳سال اخیر اسرائیل بر ضد نوار غزه به طور كامل از این رژیم حمایت و آن را به سلاحهای كشتار جمعی غیرقانونی مسلح كرد.

وی افزود: این حمایتها به اینجا ختم نمی شود؛ اوباما رئیس جمهور امریكا علاوه بر حمایتهای تسلیحاتی، از بررسی تحقیقات درباره تجاوزات صهیونیستی، در دادگاه بین المللی لاهه جلوگیری كرد.

این فعال حقوقی فلسطینی در ادامه گفت: یكی از علل ترس امریكا از مجازات اسرائیل برای ارتكاب جنایت در فلسطین، این بود كه خود امریكا نیز در كشورهایی مثل عراق و افغانستان و ... دست به اقدامات مشابه زده بود لذا هراس داشت كه امریكا نیز در دادگاههای بین المللی نسبت به اقدامات مرتكب شده مورد بازخواست قرار گیرد.

وی با بیان این كه رژیم صهیونیستی در آغاز زوال خود قرار گرفته است، تصریح کرد:معتقدیم كه صهیونیستها در مرحله جدیدی قرار گرفته اند؛ در هر صورت، زمانی فراخواهد رسید كه این رژیم دیگر مثل سابق مورد حمایت كشورهای غربی قرار نخواهد گرفت و مطرح شدن چندین باره پرونده جنایات اسرائیل در سازمان ملل و استفاده از وتو در این مورد نیز تمام خواهد شد؛ امید است در آینده نزدیك شاهد محاكمه سران دشمن به اتهام ارتكاب جنایتهای جنگی باشیم.
https://taghribnews.com/vdchixnzm23n6zd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی