تاریخ انتشار۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 202141

برپایی ششمین بازار فیلم اسلامی

در حاشیه هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی ششمین بازار فیلم اسلامی برپا شد. این اجلاس از 25 تا 27 مرداد در تهران برگزار شد.
برپایی ششمین بازار فیلم اسلامی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب، بازار فیلم اسلامی درحاشیه هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با حضور  93 شبکه و شرکت از کشورهای اسلامی برپا شد.

حامد صادقی، مدیر اجرایی ششمین بازار فیلم درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب گفت: اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی بالغ بر 200 عضو دارد که از این تعداد 40 عضو در بازار فیلم اسلامی حضور دارند. هم چنین سایر شرکت کنندگان بازار فیلم بنا به درخواست و برای بازاریابی محصولات و تولیدات در این بازار فیلم شرکت کرده اند.

محمد علی انوشه، مدیر بازار فیلم اسلامی هم گفت : معرفی توانمندی های اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در عرصه فیلمسازی، فراهم کردن فرصت برای آشنایی تهیه کنندگان مسلمان، ایجاد زمینه برای معرفی، فروش و تبادل محصولات اسلامی، آشنایی با امکانات و قابلیت های شبکه های عضو اتحادیه برای سرمایه گذاری و تولید مشترک، و کاهش هزینه های بازاریابی از جمله اهداف برگزاری بازار فیلم اسلامی است"

در این بازار فیلم از جمهوری اسلامی ایران شرکت کنندگانی مانند: بنیاد سینمای فارابی، مرکز تولیدات خارجی صدا و سیما، موسسه سوره، موسسه دیده بان، شبکه پرس تی وی حضور داشتند.
 
گزارش تصویری ششمین بازار فیلم اسلامی
گزارش تصویری اختتامیه
 
https://taghribnews.com/vdchkiniz23nvzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی