تاریخ انتشار۲۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۵
کد مطلب : 275042
مدیر حوزه علمیه اهل سنت جرجانی پیرواش سفلی:

دشمنان اسلام بیش از هر زمان دیگری بر طبل تفرقه میان مسلمین می کوبند/تفرقه و تکفیر بلای جان مسلمانان است

مدیر حوزه علمیه اهل سنت جرجانی پیرواش سفلی، گفت: وحدت نوش دارویی است که خداوند متعال بندگان مومن خود را به آن فراخوانده است، لبیک به این فراخوان الهی راه سعادت و عزت را بر مومنین خواهد گشود.
دشمنان اسلام بیش از هر زمان دیگری بر طبل تفرقه میان مسلمین می کوبند/تفرقه و تکفیر بلای جان مسلمانان است
«آخوند عبدالله سن سبلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گرگان، اظهار کرد: دشمنان اسلام بیش از هر زمان دیگری بر طبل تفرقه میان مسلمین می کوبند و رویای تسلط بر ممالک اسلامی را در سر می پرورانند.

به گفته وی؛ تفرقه و تکفیر بلای جان مسلمانانی شده که همه به سوی یک قبله نماز می خوانند و یک کتاب آسمانی دارند، خدای واحدی را می پرستند و دل به محبت پیامبر خاتم (ص) بسته اند دنیای اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند وحدت است.

 امام جمعه اهل سنت پیرواش سفلی با اذعان بر موفقیت مردم عراق در آزادسازی شهر موصل و شکست داعش در این شهر، تصریح کرد: این پیروزی نتیجه اتحاد و همدلی گروه های مختلف مردم ستمدیده این کشور است که سال های تلخی
را با حضور جریانات تکفیری و الحادی تجربه کردند.

وی، افزود: ملت عراق بعد از آزادسازی شهر موصل با حفظ وحدت و اتحاد، مصمم به خروج همه گروه های جنایتکار از کشورشان هستند.

به گفته وی؛ این موفقیت جان تازه ای در رگ های صاحبان اصلی این سرزمین کهن دمید و فهمیدند که فقط با برادری و یکرنگی می توانند بر دشمنان قسم خورده کشورشان پیروز شوند.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت جرجانی پیرواش سفلی با اشاره به شلیک دقیق موشک های سپاه به مواضع داعش در دیر الزور سوریه، ابراز کرد: نیروهای جان برکف سپاه این اقدام را در راستای تنبیه تروریست ها انجام دادند تا دیگر به فکر خرابکاری در ایران نیفتند.

وی، ادامه داد: این اقدام کوبنده و قاطعانه سپاه پاسداران پاسخ دندان شکنانه ای به اقدامات غیر انسانی و وحشیانه گروه های افراطی بود.

به گفته آخوند سن سبلی؛ نیروهای مردمی، لشکری و کشوری ایران آماده اند تا با هر نوع تهدیدی مقابله به مثل نمایند تا امنیت میهن اسلامی به مخاطره نیفتد.
https://taghribnews.com/vdchkmnii23nqvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی