>> درگیری های مذهبي باهدف جلوگيري ازپیشرفت مسلمانان صورت مي گيرد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 210142
امام جمعه اهل سنت مانه و سملقان:

درگیری های مذهبي باهدف جلوگيري ازپیشرفت مسلمانان صورت مي گيرد

امام جمعه اهل سنت تازه ياب از توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: دشمنان اسلام سعی دارند با ایجاد درگیری های مذهبی در کشورهای اسلامی جلوی رشد و پیشرفت مسلمانان را بگیرند و زنجیره اتحاد، مسلمانان را بشکنند در حالی که کور خوانده اند و مسلمانان هرگز اجازه نخواهند داد آنها با این افکار شیطانی دست پیدا کنند.
درگیری های مذهبي باهدف جلوگيري ازپیشرفت مسلمانان صورت مي گيرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،" حاج آخوند خوش نظر" امام جمعه اهل سنت تازه ياب از توابع شهرستان  مانه و سملقان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اظهارداشت: در قرآن خطاب به مسلمانان ذکر شده با هم نزاع نکنید که آبروی شما می‌رود و دشمنان بر شما چیره می‌شوند، لذا باید دنیای اسلام با هم متحد باشند و امروز نیازهای جامعه اسلامی این را می طلبد که مسلمانان با هم اتحاد داشته باشند. 

آخوند خوش نظر تصريح کرد: اگر کشورها و امت اسلامی بخواهند در مقابل توطئه های استکبار وصهیونیست ها بایستند باید متفق و متحد باشند اگر بین این امت ها اختلاف باشد خواست دشمن را برآورده کرده ایم،باید دست از اختلاف برداریم و همه دست به حبل الله متین بزنیم. 

وي بيان داشت: دشمنان وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند تا آن را به تفرقه تبدیل کنند از این جهت در جو و فضای کنونی تقویت و حفظ وحدت مسلمانان از همیشه لازم تر و مهمتر است. 

آخوند خوش نظر اظهارداشت:همانطور که خداوند متعال در قرآن فرموده است، هرانسانی که ذره ای عمل صالح و یا ناصالح انجام دهد پاداش و یا جزای آن را می بیند، و در این میان خداوند اعمال انسان ها را توسط ملائک ثبت می نماید و درآن دنیا با توجه به عملکرد انسان ها، پاداش و یا عذاب داده می شود. 

امام جمعه اهل سنت تازه ياب با اشاره به آيه قرآني در خصوص اعمال صالح ابراز داشت:"فأمّا الذين ءامنوا و عملوا الصالحات فهم في روضه يحّبرون و أمّا الذين کفروا و کذّبوا بآياتنا و لقاء الآخره فأولئک في العذاب محضرون"اما کساني که ايمان آوردند و اعمال صالح انجام دادند در باغي مصفا مسرورند و اما کساني که به آيات ما کفر ورزيدند و آيات ما و روز قيامت را تکذيب نمودند، در عذاب دوزخ احضار خواهند شد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdchkvnii23nzzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی