تاریخ انتشار۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 270902
امام جمعه اهل سنت نگین شهر:

ایرانیان یکپارچه در برابر تروریست ها ایستادگی می کنند

امام جمعه اهل سنت نگین شهر، گفت: ایرانیان تمام قد و یکپارچه در برابر تروریست ها و عملیات بزدلانه آنان ایستادگی می کنند.
ایرانیان یکپارچه در برابر تروریست ها ایستادگی می کنند
«آخوند ابوبکر خوجملی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در مجلس و حرم امام خمینی (ره)، اظهار کرد: عملیات تروریستی به خانه ملت و قلب تپنده نظام مردم ‌سالاری دینی و آرامگاه امام راحل عظیم الشأن و به خاک و خون کشیدن جمعی از هموطنان شریف و بی‌ گناه موجب بهت و تأثر ملی شد.

وی، افزود: اینجانب به نوبه خود ضمن محکوم کردن این اقدامات جنایت‌ بار به خانواده‌ معزز شهدای این دو حادثه و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده، برای مصدومان شفای عاجل از خداوند مهربان خواستارم.

مدير حوزه علميه اهل سنت محمديه پورجان نگین شهر با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی مردم و مسئولان در برابر اینگونه حوادث شوم و پلید دشمنان انقلاب و نظام، تصریح کرد: کشور ما بیش از هر زمانی به وحدت و انسجام نیاز دارد، یقین دارم ایران ما یکپارچه و تمام‌ قد در برابر تروریسم خواهد ایستاد و به یاری خدا بر این بلای ویرانگر جهانی، فائق خواهد آمد.

وی، ادامه داد: در این روزهای تلخ ضروری است در پیشگاه الهی یکبار دیگر پیمان تازه کرده و عزم جزم خود را برای تمسک به بنیان مرصوص وحدت و همدلی به نمایش بگذاریم.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر، خاطر نشان کرد: امیدواریم در پرتو مجاهدت های مردم شریف و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، ایران عزیز همچنان جزیره ثبات، آرامش و قلعه تسخیرناپذیر مبارزه با استکبار جهانی در منطقه و جهان بماند.
 
https://taghribnews.com/vdchvvnii23nqwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی