تاریخ انتشار۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 271794
ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان:

روز جهانی قدس روز نمایش وحدت و انسجام امت بزرگ اسلامی است

امامان جمعه اهل سنت استان گلستان با اذعان بر اینکه روز جهانی قدس روز نمایش وحدت، اتحاد و انسجام امت بزرگ اسلامی است بر حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه در این روز تاکید کردند.
روز جهانی قدس روز نمایش وحدت و انسجام امت بزرگ اسلامی است
به گزارش خبرگزاری تقریب از گرگان، امام جمعه اهل سنت جامعه المصطفی گرگان، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس تعظیم شعائر الهی است.

«استاد هاشم کوناتی» در نماز جمعه این هفته جامعه المصطفی گرگان، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشانگر اقتدار جهان اسلام است، شرکت در این راهپیمایی عظیم مصداق عینی تعظیم شعائر الهی است.

نامگذاری روز قدس شاهکار امام خمینی (ره) است

امام جمعه اهل سنت چنارلی، گفت: حضرت امام با این شاهکار، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن به خوبی روشن ساخت که پس از این نه قدس و فلسطین که هیچ مظلوم و محرومی در جغرافیای زمین، تنها نخواهند ماند.

«آخوند اسماعیل قدیری» در نماز جمعه این هفته چنارلی، اظهار کرد: پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس و دفاع از مردم فلسطین، مسلمانان جهان نیز با تأسی از رهبر و امام و مرجع بزرگوار دینی حضرت امام راحل(ره) همه ساله از این روز، در اقصی نقاط جهان تجلیل و تکریم می کنند.

اهل
سنت محب و دوستدار حضرت علی (ع) و اهل بیت ایشان است


امام جمعه اهل سنت آزادشهر، گفت: اهل سنت هم پیرو سنت رسول الله (ص) و هم محب اهل بیت ایشان هستند که این افتخار بزرگی برای ما می باشد، در کتب اهل سنت به فضایل حضرت علی (ع) بیش از سایر اصحاب (رض) اشاره شده است و اهل سنت همواره با دشمنان علی (ع) مانند خوارج دشمنی داشته اند.

«مولوی محمد حسین گرگیج» در نماز جمعه این هفته آزادشهر با اشاره به بیست و یکم رمضان مصادف با شهادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: حضرت علی (ع) پسرعموی رسول الله (ص)، زوج بتول، پدر حسنین، حضرت زینب و ام کلثوم، یکی از خلفای راشدین، نخستین خلیفه از بنی هاشم، فاتح خیبر، جزو عشره مبشره، جان نثار پیامبر (ص) در شب هجرت شد.

خداوند با نزول قرآن راه حق را به بشريت نشان داده است

امام جمعه اهل سنت شهر گنبدكاووس، گفت: نزول قرآن کریم در ماه مبارک رمضان باعث هدایت بشر از ظلمت و گمراهی و پیدا کردن راه حق شده است.

«آخوند عبدالكريم جاور» در نماز جمعه این هفته مصلی بزرگ وحدت گنبد کاووس با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمين در ايام ماه مبارک رمضان و تاكيد بر جديت درعمل بر احكام دينی، اظهار کرد:‌ دين اسلام هديه ارزشمند الهی به انسان ها است و خداوند با فرود آوردن قرآن بر حضرت محمد (ص)، راه حق و رستگاری را به بشريت نشان داده است.

 
https://taghribnews.com/vdchwznik23nqqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی