تاریخ انتشار۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۱
کد مطلب : 191333

درگیری پلیس انگلیس با معترضان به سیاستهای کامرون

تنا-لندن
در درگیری تظاهرکنندگان با پلیس شماري از ماموران پلیس مجروح شدند و چهار نفر از معترضان نیز به جرم اخلال در نظم عمومی ویک نفر هم به اتهام حمله به پلیس دستگیر شدند.
درگیری پلیس انگلیس با معترضان به سیاستهای کامرون

گروهی از معترضان ومخالفان سیاست های دیوید کامرون یک روز پس از انتخاب مجدد وی به سمت نخست وزیری تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا) از لندن صدها نفر از مخالفان سیاست های دولت محافظه کار بریتانیا مقابل دونینگ استریت،محل اقامت ودفتر نخست وزیر این کشور
تجمع کردند که با دخالت پليس به درگیری منجر شد.
در این تجمع اعتراضی تظاهر کنندگان با سر دادن شعار هایی علیه دیوید کامرون وسیاست های ریاضت اقتصادی او ،اظهارداشتند که نتیجه انتخابات اخیر در برگیرنده خواست عمومی مردم این کشور نیست وخواهان اصلاح در نظام انتخاباتی کشور شدند.
در درگیری تظاهرکنندگان با پلیس شماري از ماموران پلیس مجروح و چهار نفر از معترضان نیز به جرم اخلال در نظم عمومی ویک نفر هم به اتهام حمله به پلیس دستگیر شدند.
حزب محافظه کار بریتانیا به رهبری دیوید کامرون برخلاف پیش بینی ها ونظرسنجی های اخیر با کسب اکثریت آراء در انتخابات پنجشنبه گذشته بارديگر قدرت را در دست گرفت و مامور تشکیل کابینه شد.
سیاست های دیوید کامرون همواره مورد اعتراض گروههاي مختلف بوده است.گروه های صلح طلب انگلیس به علت سیاست های جنگ افروزانه وی در خاورمیانه وحمایت از رژیم های دیکتاتور همچون بحرین و عربستان سعودی و گروهها و طبقات اجتماعی نیز به سبب سیاست ریاضت اقتصادی وی که موجب مشکلات معیشتی برای آنان شده است ، دولت محافظه کار او را پیوسته زیر سؤال برده اند.
 
https://taghribnews.com/vdchxznzx23nwxd.tft2.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی