تاریخ انتشار۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 175963

کاخ سفید به امنیت اسرائیل متعهد است

جو بایدن : آنچه ما درباره امنیت تل آویو انجام می دهیم، لطف نیست بلکه تعهد ما است.
کاخ سفید به امنیت اسرائیل متعهد است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)  معاون وزیر امورخارجه آمریکا در گردهمایی صهیونیستی سابان در واشنگتن گفت :ما چهل سال است که برای امنیت اسرائیل تلاش می کنیم و به نفع آمریکا است که هم پیمان راهبردی اسرائیل باشد.

جو بایدن درباره امنیت رژیم صهیونیستی تاکیدکرد: آنچه ما درباره امنیت تل آویو انجام می دهیم، لطف نیست بلکه تعهد ما است.معاون باراک اوباما افزود : آمریکا میلیاردها دلار برای حمایت از اسرائیل هزینه می کند .

روزگذشته نیز هیلاری کلینتون درباره امنیت اسرائیل گفته بود: هیچ کس نمی تواند درباره تعهد دولت اوباما به امنیت رژیم صهیونیستی شک کند چون اساسا کاخ سفید به امنیت اسرائیل متعهد است . کلینتون افزود این تعهد باید صرف نظر از نوسان سیاسی، ادامه داشته باشد و عمیق شود .

جو بایدن در ادامه بدون اشاره به زرادخانه های هسته ای رژیم صهیونیستی در منطقه باردیگر با طرح ادعاهای تکراری علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران گفت : ما برای حفظ امنیت اسرائیل اجازه نمی دهیم ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند .

او درباره مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 هم گفت : فراموش نکنیم که فشار اقتصادی همچنان بر ایران باقی خواهد بود و تحریم هایی که برداشته شده اندک هستند .
https://taghribnews.com/vdciqwazpt1ay32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی