تاریخ انتشار۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : 276124
​امام جمعه موقت سنندج:

آمریکایی ها دشمن همیشگی ما هستند و باید تا شعاع هزار کیلومتری ازمرزهای ایران دور شوند/امام جعفر صادق(ع) الگوی همه مسلمانان جهان است

امام جمعه موقت سنندج گفت: مذاکره با استکبار جهانی هیچ فایده ای ندارد و مردم و مسئولان ما باید نسبت به توطئه های آمریکا و صهیونیسم جهانی همواره هوشیار باشند.
آمریکایی ها دشمن همیشگی ما هستند و باید تا شعاع هزار کیلومتری ازمرزهای ایران دور شوند/امام جعفر صادق(ع) الگوی همه مسلمانان جهان است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا امین راستی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: یهود و نصارا هیچ گاه از مسلمانان راضی نمی شوند مگر اینکه ما مطیع آن ها شویم و همه منابع و ثروت های خویش را به آنان واگذار کنیم.

وی افزود: توطئه های استکبار جهانی علیه مسلمانان به ویژه ملت ایران پایانی ندارد و نباید برخی ها در داخل به تفاهم و همکاری و ارتباط با آمریکا دلخوش باشند.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: ایران امن و آرام در منطقه پرآشوب خاورمیانه در سایه وحدت و همدلی مردمانش شکل گرفته است و سکان هدایت این کشور نیز بر عهده رهبری عالم، مدبر و متقی است.

ماموستا راستی تصریح کرد: آمریکایی ها باید تا شعاع هزار کیلومتری از مرزهای ایران دور شوند چرا که جایگاهی در بین مردم و مسئولان ایرانی ندارند و ریا و توطئه های آنان خیلی وقت است که برای ایرانیان نمایان شده است.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های این هفته به توطئه های استکبار جهانی با استفاده از گروه های تکفیری و تندرو برای ضربه زدن به اتحاد ملی ایرانیان اشاره کرد و گفت: حوادث تهران نشان داد که ملت ایران بیش از گذشته در کنار هم هستند و تروریست هایی که در تهران از پای درآمدند هیچ ارتباطی با قوم کرد ندارند و حساب آن ها کاملا با مرزداران کردستانی جداست.

ماموستا راستی در ادامه خطبه های این هفته سالگرد شهادت امام جعفر صادق(ع) را به همه مسلمانان تسلیت گفت و افزود: این شخصیت والا الگویی برای همه مسلمانان هستند و به مذهبی خاص تعلق ندارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم مسیر سعادت و عزت خود را در دنیا و آخرت هموار کنیم باید همیشه از سیره و سنت بزرگان دینی تبعیت نماییم و بدانیم که امت رسول الله(ص) همواره باید اخلاق و منشی محمدی داشته باشند.
 
https://taghribnews.com/vdcj8me8xuqeavz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی