تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 212773
مولوي سيد فقير حسيني؛

داعش و تكفيري ها نه تنها مسلمان نيستند بلكه انسان هم نيستند

امام جمعه اهل سنت طبس: استكبار جهاني با ايجاد اختلاف و تفرقه در بين مسلمانان به دنبال بد نام كردن اسلام در سطح جهان است.
داعش و تكفيري ها نه تنها مسلمان نيستند بلكه انسان هم نيستند
                                                  
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) مولوي سيد فقير حسيني دوشنبه در همايش علماي شيعه و سني شهرستان درميان افزود: نظام اسلامي ما با پيروي از اسلام و درايت و منطق به دستاوردهاي خوبي رسیده که دشمنان اسلام چشم ديدن آن را ندارند.

وي افزود: استكبار جهاني به دنبال ترويج چهره اي خشن از اسلام در جهان است كه براي دستيابي به اين هدف خود- گروه هاي تكفيري و داعش راه اندازي كرده است.
 
امام جمعه اهل سنت طبس گفت: علماي شيعه و سني خونريزي هاي گروه هاي تكفيري را محكوم مي كنند و چرا كه داعش و تكفيري ها نه تنها مسلمان نيستند بلكه انسان هم نيستند 

وی با بیان اینکه هدف استكبار جهاني ثابت ماندن اسرائيل در منطقه است افزود: بايد علماي شيعه و سني بيداري خود را در برابر جنايت هاي دشمنان حفظ كنند و در برابر نفوذ دشمنان آگاهانه عكس العمل نشان دهند.

مولوي سيد فقير حسيني دين اسلام را دين منطق و برهان دانست و افزود: در اسلام هيچ تاكيدي به راه اندازي جنگ نشده و تنها سفارش به دفاع از خود در برابر مستكبران شده به همين دليل در هشت سال دفاع مقدس جوانان كشور ما براي دفاع از اسلام عازم جبهه هاي نبرد شدند.

امام جمعه اهل سنت طبس با تاكيد بر اينكه امروز موج بيداري و تفكر اسلامي در كشور هاي منطقه در حال گسترش است - گفت : همه كشور هاي مسلمان با الگوگيري از انقلاب اسلامي در حال دفاع از اسلام و مرزهاي كشورشان 
هستند و اين فرمايش امام راحل كه بايد انقلاب ما به خارج از كشور صادر شود-امروز محقق شده است. 

 
https://taghribnews.com/vdcja8e8tuqevaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی