تاریخ انتشار۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 236597

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در 850 شهر کشور

دسته های مختلف مردم ایران اسلامی از مسیرهای مختلف در حال حرکت به سمت میعادگاههای نمازجمعه هستند.
آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در 850 شهر کشور
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان "روز جهانی قدس" نامگذاری شده است و بیش از سی و اندی سال است که بسیاری از مسلمانان در این روز گرد هم می آیند و با برگزاری تظاهرات و بیان مواضع خود، سعی در رساندن صدای خود به گوش جهانیان دارند تا آنها بفهمند که این تظاهرکنندگان حامی قدس هستند و هرگز از آن چشم پوشی نکرده و اجازه نخواهند داد رژیم اشغالگر قدس حرمت آنرا زیر پا بگذارد .

روزه داران مسلمان امروز  از هر طایفه، مذهب و گرایش سیاسی درسراسر جهان اسلام با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک صدا آزادی قدس را فریاد می زنند تا بار دیگر بگویند که ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم آرمان اسلام است، آرمانی که امام خمینی (ره) آن را دست مایه وحدت جهان اسلام قرار داد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید.

در تهران، دسته های مختلف مردم از مسیرهای مختلف در حال حرکت به سمت دانشگاه تهران هستند. راهپیمایان پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس را حمل می کنند.

مراسم راهپیمایی روز قدس امسال ساعت 10:30 دقیقه به صورت رسمی آغاز شد.
این مراسم همزمان در تهران در بیش از 850 شهر کشور اغاز شده است .سه هزار  خبرنگار  از 17 کشور جهان در قالب 40 رسانه راهپیمایی روز قدس در ایران را پوشش می دهند.
https://taghribnews.com/vdcjhme8auqetiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی