تاریخ انتشار۱۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 58665

ممانعت پلیس رژیم صهیونیستی از رسیدن تیم های امدادرسانی به مسجد الاقصی

اتحادیه امدادگران عرب در شهر اشغالی قدس، پلیس رژیم صهیونیستی را به ممانعت از فعالیت تیم های امداد رسانی و واردات وسایل پزشکی به مسجد مبارک الاقصی طی ماه مبارک رمضان متهم کرد.
ممانعت پلیس رژیم صهیونیستی از رسیدن تیم های امدادرسانی به مسجد الاقصی
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، این اتحادیه در بیانیه ای پلیس رژیم صهیونیستی را به ممانعت از ورود تیم های امداد رسانی به داخل بخش قدیمی قدس طی دو روز گذشته و ممانعت از رسیدن تجهیزات پزشکی به صحن های مسجد مبارک الاقصی به منظور آمادگی برای مقابله با هر گونه وضعیت فوق العاده در جریان اقامه نماز از سوی فلسطینیان متهم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است که ورود تیم های امداد رسانی از طریق هماهنگی قبلی با سازمان اوقاف صورت می گیرد، اما مراجع صهیونیستی توجهی به این مساله نمی کنند و از ورود این تیم ها به بخش قدیمی قدس و مسجد مبارک الاقصی ممانعت به عمل می آورند و تنها پس از تماس ها و مداخلات طرف های متعدد اجازه چنین کاری را می دهند.

این اتحادیه عناصر پلیس رژیم صهیونیستی را که در دروازه های مسجد الاقصی مستقر می شوند، به ممانعت عمدی از ورود تیم های امداد رسانی فلسطینی به داخل این مسجد در روزهای جمعه و ماه مبارک رمضان که هزاران نفر از نمازگزاران فلسطینی در این مسجد حضور پیدا می کنند و نیاز ضروری به کمک های تیم های امداد رسانی دارند، متهم کرد.
https://taghribnews.com/vdcjimei.uqeomzsffu.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی