تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 164885

باید برای افزایش وحدت گام برداریم

سید علی فضل الله از مراجع تقلید شیعیان لبنان، اعلام کرد:ما در لبنان باید در قبال چالشهایی که با آن مواجه هستیم نگاه مسئولانه داشته باشیم و برای افزایش وحدت بین مردم لبنان گام برداریم چرا که مواجه با این چالشها جز با وحدت ممکن نیست.
باید برای افزایش وحدت گام برداریم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"سید علی فضل الله" در خطبه نماز عید فطر در مسجد الامامین الحسنین "حاره حریک" با اشاره به اینکه امت اسلام در شرایط فعلی، امتی متحد و قوی نیست تصریح کرد: امیدواریم که با آمدن عید فطر، مسلمانان از امنیت و وحدت برخوردار شوند و چنانکه خداوند می خواهد بهترین امت باشند.

وی افزود: امروز دشمن، سرزمینهای ما را اشغال کرده است و باعث شده است که مسلمانان در کشور خود در بدترین شرایط زندگی به سر برند و از تأمین اساسی ترین نیازهای خود ناتوان باشند. امروز در عالم عربی و اسلامی شاهد تجزیه و تقسیم و وجود منطق اشتباه تکفیری هستیم که درک ناقصی از اسلام دارند و خون انسانها را مباح می شمارند.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع غزه اشاره کرد و گفت: دشمن صهیونیستی امروز و در سایه سکوت شرم آور برخی سران عربی در غزه مرتکب جنایتهای متعدد می شود؛ زنان و کودکان و مردان را می کشد و خانه ها را بر سر ساکنان فرو می ریزد و حمایت برخی از کشورهای غربی از اقدامات جنایتکارانه این رژیم آن را در ادامه اهدافش مصمم تر کرده است. اما پیامدهای این دشمنی منجر به رسوایی این کشورها شده و نشان خواهد داد که رژیم صهیونیستی عامل اصلی کلیه مشکلات و بحرانهای منطقه است.

وی با اشاره به اینکه نباید خطرات فتنه های داخلی و تکفیریهای تروریست را نادیده گرفت، گفت: ما در لبنان باید در قبال چالشهایی که با آن مواجه هستیم نگاه مسئولانه داشته باشیم و برای افزایش وحدت بین مردم لبنان گام برداریم چرا که مواجه با این چالشها جز با وحدت و بیداری نیروهای امنیتی و آمادگی مقاومت ممکن نیست.
https://taghribnews.com/vdcjoxeviuqemoz.fsfu.html
مرجع : النشرة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی