تاریخ انتشار۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 258935

تداوم تظاهرات مردم بحرین در حمایت از شیخ عیسی قاسم

همزمان با نزدیک شدن به سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، مردم این کشور دیشب هم در نقاط مختلف تظاهرات کردند.
تداوم تظاهرات مردم بحرین در حمایت از شیخ عیسی قاسم
ساکنان شهرک المعامیر و جزیره ستره دیشب نیز به خیابان‌ها آمده و با سر دادن شعارهایی همبستگی خود با آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین و «مصطفی حمدان» جوانی که اخیرا در حمله نیروهای آل خلیفه زخمی شده است، اعلام کردند. همچنین تظاهراتی نیز در شهرک وادیان واقع در جزیره ستره برگزار شد و نیروهای آل خلیفه به سمت تظاهرکنندگان گاز اشک‌آور شلیک کردند.
طبق گزارش شبکه 14 فوریه، در شهرک النویدرات نیز تظاهرات مشابهی برگزار شد و طی آن نیروهای امنیتی بحرین با تظاهرکنندگان درگیر شدند.
در شهرک النعیم نیز تظاهرات مشابهی برگزار شد و شرکت‌کنندکان در این تظاهرات بر پایبندی به گرفتن انتقام خون شهدا از آل خلیفه تأکید کردند.
این در حالی است که تحصن ساکنان منطقه محاصره شده الدراز مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم برای 228‌امین روز متوالی همچنان ادامه دارد.
تحصن‌کنندگان همچنین دیشب نماز جماعت مغرب و عشاء را به جا آورده و پس از آن تظاهراتی را در شهرک الدراز همزمان با نزدیک شدن به سالروز انقلاب و همچنین همچنین صبح امروز نماز جماعت صبح را مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم برگزار کردند.
همزمان با نزدیک شدن به سالروز انقلاب 14 فوریه بحرین، جوانان این کشور کمپینی را با عنوان «علی الوعد» ایجاد کردند.
نیروهای انقلابی همچنین معارضان بحرین و مردم را به شرکت در تظاهرات روز جمعه با عنوان «جمعه علی الوعد» به نشانه وفاداری به شهدای وطن و آمادگی برای احیای سالروز انقلاب این کشور فراخواندند.
https://taghribnews.com/vdcjtoe8iuqeihz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی