تاریخ انتشار۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 265108
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

تحریم های آمریکا علیه حزب الله بی ارزش است/ قانون نسبیت می تواند حق همه مسلمانان و مسیحیان را تامین کند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تحریم های امریکا بر ضد مقاومت اسلامی را بی ارزش و بی اثر توصیف کرد.
تحریم های آمریکا علیه حزب الله بی ارزش است/ قانون نسبیت می تواند حق همه مسلمانان و مسیحیان را تامین کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله از تحریم های جدید آمریکا علیه این حزب خبر داد و بیان داشت: بارها گفته ایم که تحریم های آمریکا علیه حزب الله و نیروهای آن بی ارزش است چرا که ما با بانک ها همکاری نداشته و با توجه به اینکه پروژه های تجاری نداریم، این تحریم ها بر ما تاثیر نمی گذارد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این تحریم ها بر دیگران تاثیر می گذارد، از دولت لبنان می خواهیم از ضرر به شهروندانی که تحت تاثیر این تحریم قرار می گیرند، جلوگیری کند نه اینکه به نیابت آمریکا به تحریم آنان بپردازد و دست اجرایی این کشور باشد.
 
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد که هیچ کس حق ندارد قانون تحریم های آمریکا را اجرایی کرده و به حقوق مردم تجاوز کند.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه قانون انتخابات به بحث روز لبنان مبدل شده است، گفت: حزب الله تلاش فراوانی برای تصویب قانون جدید انتخابات بر اساس نسبیت انجام داده است زیرا اعتقاد دارد این قانون کاملا عادلانه بوده و نمایندگان قشرهای مختلف ملت را به پارلمان راه می دهد.
 
وی افزود: عدالت این قانون بیش از سایر قوانین مطرح شده در لبنان و جهان است و به همین دلیل 6 طرح برای قانون نسبیت بر اساس یک حوزه انتخابیه یا استان ها ارائه کردیم.
 
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان ساخت: حزب الله آمادگی گفت وگو با سایر گروه های سیاسی درباره این 6 طرح را دارد. این طرح ها می تواند حق همه مسلمانان و مسیحیان را بدهد و نتایج بسیار خوبی به همراه دارد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjyie8ouqemvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی