تاریخ انتشار۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 634613
عالم عراقی:

طوفان‌الاقصی، زمینه‌ساز وحدت اسلامی بود/آرمان فلسطین یک مسئله جهانی شده است

سیدعلی العلاق، عالم عراقی تاکیدکرد: وحدت اسلامی امروز به یک پروژه عملی تبدیل شده که از شعارها فراتر رفته و طوفان‌الاقصی، مسیر را برای دستیابی به این هدف اسلامی مقدس آماده کرد. 
طوفان‌الاقصی، زمینه‌ساز وحدت اسلامی بود/آرمان فلسطین یک مسئله جهانی شده است
به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سیدعلی العلاق، عالم عراقی در دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با شعار «طوفان الاقصی.. آرمان و هویت» تصریح کرد: فلسطین و طوفان الاقصی شعار این کنفرانس قرار داده شده است تا بتواند ریشه‌های مسئله اول مسلمانان و ابعاد توطئه‌های رژیم صهیونیستی در اشغال فلسطین در سال 1948 را مشخص کند. 

وی با اشاره به خیانت حکام عرب به اعراب و امت اسلامی و همگامی آنها با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و تسلیم فلسطین به دشمن، گفت: ما در این کنفرانس مراحل درگیری با دشمن و جهاد و مقاومت را برای برپایی دولت مستقل فلسطین در همه این سرزمین بررسی قرار خواهیم داد.

این عالم عراقی در ادامه افزود: از آنجایی که مسئله فلسطین، مسئله نخست ماست، همه مسلمانان در قبال آن مسئولیت دارند که این امور از آن ناشی می‌شود: حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین در همه زمینه‌ها در رویارویی با دشمن صهیونیستی و همراه کردن آرای عمومی جهان با مسئله فلسطین، تقویت و تجهیز مقاومت فلسطین در همه مکان‌ها در فلسطین، لبنان، عراق، یمن و سوریه، فعالیت رسانه‌ای در همه رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری و شبکه‌های اجتماعی برای بیان مسئولیت ملت فلسطین به صورت کلی و مردم غزه به صورت خاص و افشای جنایات دشمن انسانیت.

وی در ادامه تاکیدکرد: وحدت اسلامی امروز به یک پروژه عملی تبدیل شده که از شعارها فراتر رفته و طوفان الاقصی، مسیر را برای دستیابی به این هدف اسلامی مقدس آماده کرد. 

سید علی العلاق در ادامه افزود: در اینجا باید به تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام سیدعلی خامنه‌ای در حمایت از مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت با همه ملزومات جهاد و بلکه رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی با موشک‌ها و پهپادها که پایگاه‌های نظامی آنها را به لرزه درآورد، اشاره کنیم.

وی تاکیدکرد: امروز مسئله فلسطین، مسئله جهان آزاده و ملت‌ها شده است و خیزش دانشجویی در دانشگاه‌ها نمونه‌ای زنده از این تحول بزرگ انسانی است.
https://taghribnews.com/vdca6ynie49nei1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی