تاریخ انتشار۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 634584
رئیس جمعیت علمای الرباط محمدی عراق:

در آخرین مرحله یک پیروزی بزرگ قرار داریم

رئیس جمعیت علمای الرباط محمدی عراق با اشاره به مقاومت و پایداری مردم فلسطین و به ویژه اهالی غزه در مقابل ماشین جنگی رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که ما در آخرین مرحله یک پیروزی بزرگ قرار داریم.
در آخرین مرحله یک پیروزی بزرگ قرار داریم
به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، "عبد القادر آلوسی" در دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی كه امروز در پایتخت عراق با حضور علما و اندیشمندان كشورهای اسلامى آغاز شد، مشارکت و حضور نخبگان علمای امت اسلامی در این کنفرانس را نشانه وحدت امت اسلامی در شرایط حساس کنونی دانست. 
 
وی با اشاره به نقش مهم مؤسسات بزرگ اسلامی در برگزاری این کنفرانس، از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و به‌ویژه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حميد شهرياری دبيركل مجمع قدردانی کرد و نقش این مؤسسه را در وحدت امت اسلامی و وحدت کلمه بسیار مهم دانست. 
 
آلوسی با تأکید بر اهمیت وحدت امت اسلامی، خاطرنشان کرد که امت اسلامی باید همواره به یاد داشته باشد که خون‌های بسیاری برای حفظ این وحدت تقدیم شده است.

وی درادامه سخنان خود به شهدای امت اسلامی و به ویژه شهید ابومهدی المهندس و شهید سردار سلیمانی اشاره و تأکید کرد که این شهدا برای حفظ و بقای امت اسلامی جانفشانی کردند.
 
وی افزود: عملیات "وعده صادق" جمهوری اسلامی ایران همان وعده خداوند و آغاز مرحله جدیدی برای بازدارندگی امت محمدی اسلامی است و ما به دشمنانمان می‌گوییم که این موشک‌ها از ارزش‌های انسانی محافظت کرده و قدرت امت اسلامی را نشان دادند.

گفتنی است، دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی عراق با شعار «طوفان الاقصی.. آرمان و هویت» و حضور اندیشمندان مسلمان از کشورهای مختلف امروز (چهارشنبه) به میزبانی جمعیت علمای الرباط المحمدی عراق در بغداد برگزار شد.
https://taghribnews.com/vdch6kn-k23nxmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی